Uncategorized

Ce ne face sa fim cu adevarat speciali!?


Ce ne face sa fim cu adevarat speciali intr-o lume masurata de caratele pe care le porti pe deget, ceasul care iti domina incheietura sau sun roof-ul care iti acopera capul cand iesi seara in oras!?

Aceasta intrebare mi-o pun de fiecare data cand cineva imi spune ca sunt special. Cu o falsa modestie trec aceste remarci in CV-ul meu mintal si adeseori ajung sa ma intreb care ar fi diferenta dintre mine si acel tanar pe care l-am vazut zilele trecute in fata la Café Pink intr-un S Classe de toata splendoarea. Ce ma face pe mine sa fiu special!? Nu conduc o masina de fite si nici macar nu am masina mea. Locuiesc la etajul intai al unui bloc din cartierul Rahova si adesea ma inveselesc in gandul ca hainele mele cumparata de la Mini Prix sau din alte magazine semi-obscure sunt mai chic decat cele purtate de amicul meu Alex care conduce un Santa Fe.

 Si dintr-o data mi-am dat seama…sunt special pentru ca am prieteni, un job care imi aduce doar satisfactii si…o viata care merita traita, 20 de ani o data in viata-I implinesti.

Special esti atunci cand iesi in oras seara cu prietenii si fara griji te distrezi. Special esti atunci cand, din banii proprii, iti cumperi un tricou de la Miniprix si mult mai special esti atunci cand ii ajuti pe altii si nu intorci spate prietenilor care au nevoie de ajutor…

Dar totusi, ce ne face sa fim speciali?!…

Standard

Un gând despre „Ce ne face sa fim cu adevarat speciali!?

  1. Hai ca deja esti prea modest… 😛 Dar ai dreptate! Oricum, „special” este un cuvant pe care fiecare il defineste prin termenii comportamentului sau si prin atitudinile deprinse de-a lungul vietii…

Lasă un răspuns

