Uncategorized

Oameni si oameni…


Ii multumesc lui Dumnezeu pentru job-ul pe care il am. Prin intermediul meseriei am ajuns sa cunosc oameni si oameni. Cu unii nu mi-am imaginat ca o sa dau mana nici in cele mai frumoase vise ale mele. Pe unii ii priveam cu admiratie sau respect, iar pe unii, faceam greseala sa-i cataloghez fara nici macar a-i cunoaste. Mare greseala, caci adesea oamenii pe care ii privim stramb sunt si cei mai deschisi sau joviali. Sunt catalogati drept fitosi pentru ca sunt rezervati cu privire la viata lor si nu joaca dupa cum “canta” altii, presa de exemplu.

Mi-am dat seama ca multi dintre acei oameni pe care noi ii vedem la TV sau in reviste nu se considera mai buni si, o mare parte, nu au uitat de unde au plecat si unde au ajuns. Mihaela Radulescu, Anamaria Prodan sau Luminita Anghel sunt doar trei dintre numele alaturi de care te poti simti foarte bine. Chiar daca este un nume sacru al televiziunii si filantropiei, Mihaela iti atrage atentia atunci cand ii spui Doamna Mihaela si te atentioneaza ca ea este Mihaela. Anamaria Prodan este genul de om care nu se ascunde dupa un deget si iti raspunde la intrebari drept. Despre Luminita Anghel va pot spune ca este printre cei mai rationali oameni pe care ii cunosc. Nu crede in superficialitate si nu isi va vinde casa sau alte bunuri doar ca sa isi cumpere o masina mare si lucioasa cum fac multe dintre “vedetele” feminine de la noi. Malvina Cervenschi este si ea un nume sonor in peisajul monden, dar nu se sfieste sa dea “buna ziua” tuturor atunci cand intra in curtea TVR. Ii face mare placere sa dea prioritate soferilor care nu sunt lasati de altii sa intre in trafic de pe stradute laturalnice si niciodata nu claxoneaza si nu taie fata nimanui.

Ma intreb acum…cum pot fi acesti oameni simpli si onesti, iar altii, de rand, mincinosi si perversi?!

Cum poti, ca om, ca prieten, sa arunci vorbe in vant despre un apropiat sau cum poti tu, ca ziarist, dandu-te onest si corect, sa inventezi lucruri despre oameni pe care nici nu-i cunosti?! De ce ti neaparat sa iti arunci frustrarile asupra unor oameni cu care niciodata nu ai luat contact?!

Traim intr-o lume care ma sperie. Ma sperie sa aud in fiecare zi lucruri noi despre mine, despre ceea ce sunt sau ceea ce fac. Lucuri neadevarate care nu fac decat sa ma puna pe ganduri…care ma fac sa ma indoiesc de cei ce-mi sunt aproape. Nu-mi place desnadejdea, dar imi place sa ma gandesc la faptul ca zvonurile si minciunile nu sunt aruncate de persoana de langa mine, ci de una departe de ceea ce inseamna prietenii mei. Imi place sa cred ca minciuna pe care am auzit-o azi nu e aruncata de cel mai bun prieten al meu, imi place sa cred ca a fost spusa de vecinul de la etajul trei caruia i-am furat locul de parcare aseara. Dar din nefericire nu este asa…

Standard

3 gânduri despre „Oameni si oameni…

  1. dragosvulvara zice:

    Da mai Radu! Ai mare dreptate. Niciodata nu ajungi sa cunosti un om oricat de mult ai sta langa el. Tot ceea ce stim despre cei de langa noi este ceea ce ei vor sa ne arate.
    Super tare bog/ul!!!

Lasă un răspuns

