Uncategorized

Today I got tagged


A avut sor`mea azi grija de mine si m-a tag-uit…am jucat leapsa ca atunci cand eram mici si bineinteles mi-am furat-o…Doamne, m-a pus pe ganduri! Din toate dorintele si aspiratiile mele trebuie sa aleg trei, trei dorinte pe care pestisorul sa mi le indeplineasca.

 

Sanatate nu mai cer, pentru ca nu depinde de pestisor. Sanatatea depinde in primul rand de mine, de ce mananc, cum mananc, cum ma imbrac pe vremea asta rece..etc…Bani nu i-as cere pestisorului pentru ca si asta tot de mine si de dorinta mea de a munci depinde…uite…am gasit! Pestisorule, vreau la fel de multa dorinta de munca si la fel de multa pasiune pentru masini si scris ca si pana in prezent. Pestisorule as mai vrea sa pui o vorba buna la Mos Craciun…chiar daca nu am fost la fel de cuminte ca anul trecut, tot parca l-as primi pe batranel cu bratele deschise, nu de alta, dar voi ramane copil pe veci si ma voi bucura de micile cadouri si la 70 de ani…Dar vai, a mai ramas o singura dorinta si nu stiu care sa fie aceea…poate parea imposibila, dar imi doresc sa traiesc intr-o lume mai buna, intr-o lume in care participarea mea la un examen nu este conditionata de o carte pe care trebuie neaparat sa o cumpar…cam greu pestisorule, nu?!

 

Poate am fost eu neinspirat azi si te-am dezamagit sau poate ca m-am gandit la tine si am facut lucrurile mai mult decat simple…Dar nu-mi doresc nimic din ce-mi pot da altii…am ajuns la concluzia ca nimic nu pica din cer si ca trebuie sa muncesti daca vrei sa ajungi Cineva in viata. Am invatat ca sacrificiul trebuie sa fie un lucru comun…  

 

A venit timpul sa dau leapsa mai departe, si o dau tuturora…caci din cand in cand ar fi cazul sa ne gandim si la lucrurile importante din viata…adica la DORINTE

 Inainte sa dau “publish”, sa va aduc la cunostina inca ceva, din partea lui Bezdomny :Leapsa mea are doua componente:1. Formulati trei dorinte pentru pestisorul in cauza, in situatia in care il prindeti. Fara bancuri, ca le stiu si eu probabil (- ca si restul lumii )2. Gasiti o singura rezolvare pentru toate cele trei dorinte, pentru a ajuta pestisorul.Regulile pestisorului:
a. eu pot sa rezolv orice dorinta, dar imi rezerv dreptul de a refuza sa rezolv o dorinta (e.g. daca cineva isi doreste sa ma mai prinda odata)
b. sunt lenes: intotdeauna merg pe varianta cu efort minim
c. dorintele afecteaza in mod direct doar pe cel care m-a prins. el nu are dreptul sa-mi ceara sa moara capra vecinului, in speta.
d. ma intereseaza de ce vrea omul ce vrea. Din motive statistice

Standard

Lasă un răspuns

