Uncategorized

Ce-am invatat asta seara?!


Asta seara am avut placerea de a asista la o lectie deschisa a d-nei Monica Tatoiu. In primul rand, multumirile merg catre Horea Badau, un prof care a inteles ca lectia inseamna mult mai mult decat o simpla dictare…

Nu credeam ca o discutie de o ora poate fi atat de educativa si de motivanta. Monica Tatoiu are darul de a vorbi deschis cu studentii si de a-I face sa inteleaga ceea ce spune. Cu fiecare propozitie managerul Oriflame te incita la cunoastere, la investigare. Prin felul in care pune problema indeamna studentul sa caute singur raspunsul, care de multe ori se afla sub nasul nostru fara ca noi sa ne dam seama.

Am invatat ca sunt un produs si trebuie sa ma promovez. Am invatat ca trebuie sa tin capul sus si sa cred in schimbare. Am invatat ca rezultatele asteptate nu vin niciodata imediat si ca este nevoie de multa munca pentru ca “brand-ul” tau sa fie recunoscut. Am invatat ca pestii mari intotdeauna ii mananca pe cei mici, dar ca pestii mici au capacitatea de a se ascunde de cei mari si de a-si croi un drum singuri, in spatele gigantilor de care le era odata frica si incet incet sa “fure” meserie si sa persevereze. Am invatat ca nimic in viata nu este intamplator si ca trebuie sa investesti multa munca si sa faci multe sacrificii pentru a-ti atinge scopul. Perseverenta este cheia succesului. Am invatat sa nu ma las demoralizat de lipsa de comunicare a unui potential partener de discutie. In acest caz trebuie sa insist si sa demonstrez ca am cu adevarat ceva de spus.

Cum o sa aplic aceste invataminte?!

De maine voi incerca sa pun si mai mult suflet in ceea ce fac. Poate ca de maine voi fi mai atent la ceea ce spun si poate ca tot de maine voi fi mai atent la cum ma imbrac atunci cand ies din casa. Cu siguranta ca de maine voi incerca sa par mai profesionist si sa astept cuminte momentul in care mi se va spune BRAVO, AI REUSIT!! De maine voi petrece probabil mai mult timp pe langa sefii mei, pe langa acei oameni de la care pot invata, “fura” meserie…Voi lua lucrurile ca atare, pas cu pas si ma voi gandi de doua ori inainte de a actiona…sunt sigur ca de maine voi fi mai perseverent!

Standard

Lasă un răspuns

