Uncategorized

Cel mai frumos an


Nu stiu de ce, dar an de an, din ce in ce mai multi oameni isi “contabilizeaza” realizarile din ultimele 12 luni chiar in noaptea de Anul Nou. De ce in vreme de sarbatoare si voie buna le vine acelor oameni sa depene amintiri din anul care se incheie in 3, 2, 1…?! Poate pentru ca vor ca in anul ce urmeaza sa ridice stacheta sau poate pentru ca pur si simplu au gasit modalitatea de a se lauda prietenilor cu ultimele bucurii personale.

Niciodata nu am facut asta, pentru ca nu am simtit sa fi facut ceva atat de interesant incat sa merite trecut in calendarul vietii. Dar anul acesta e mult mai special, din muuulte motive. Si, in loc sa ma laud chiar in noaptea dintre ani “cum este traditional”, ma exprim in scris, pentru ca mai nou asa imi place.

In 2007 simt ca am demolat un mit. Poate suna pompos, dar in adancul sufletului meu stiu ca nu e asa. Proaspat “aterizat” pe planeta Bucuresti am obtinut un loc de munca, desi eram student in anul I. Ce m-as face si fara colegii mei de la AutoExpert. Le multumesc pentru faptul ca m-au primit in familia lor si ca de fiecare data cand o dau in bara au rabdarea de a-mi explica ce n-a fost bine si de ce. Ursu si Bogdan primesc anul acesta multumiri speciale. Cu ei am pasit in tainele reci si terifiante ale mersului la Politie pentru o constatare de distrugere. O pietricica mi-a crapat parbrizul si normal ca “I freaked out” si nu m-as fi descurcat fara ajutorul lor. Multumesc inca o data. Provincial fiind am inceput sa castig banii cu care am inceput sa-mi platesc chiria si cheltuielile casei. Am inceput sa-mi cumpar o groaza de haine, fapt care s-a transformat usor, usor intr-o depedenta fata de shopping. Am condus masini la care altii doar visau, gen Audi TT, Q7, VW Touareg, Peugeot 207 CC, limuzine Lexus sau Honda si SUV-uri de fitze. Am vizitat locuri pe care nu mi-as fi imaginat sa le pot vedea la doar 20 de ani. Inima mi s-a oprit pentru cateva secunde cand am decolat pentru prima oara si a inceput sa-mi bata mai tare cand am privit luminile orasului german Frankfurt de la mii de metri inaltime.

2007 m-a imbogatit si cu o groaza de oameni minunati care mi-au devenit prieteni si carora le port un respect deosebit. Nu as vrea sa incerc sa-i enumar pentru ca sunt multi si nu ar fi corect sa sar pe cineva. Chiar si asa, se stiu ei si sper ca sunt la fel de mandri de mine cum sunt si eu de ei.  

Tot in 2007, am dat mana cu persoane pe care le vedeam acolo undeva sus, fara posibilitatea de a fi atinse. Chiar si asa, acestea s-au dovedit a fi mult mai normale decat multi dintre noi. Acestea sunt: Luminita Anghel, Ana Maria Prodan, Malvina Cervenschi sau Mihaela Radulescu. De la acestea am invatat ca succesul nu trebuie sa corupa si sa transforme omul intr-o entitate rece, nepasatoare si insensibila la ce se intampla in jur. Sper sa pot ramane intact la mirajele pe care viata mi le va pune in cale si ca altii la randul lor sa ma pretuiasca pentru calitatiile mentionate mai sus.  

Anul acesta nu am obtinul niciun premiu, diploma sau alta distinctie. In schimb, fiecare numar de Auto Expert, incepand cu februarie 2007, il vad ca pe un premiu acordat mie, de soarta. Fiecare apreciere reprezinta mai mult decat o vorba si cantareste in sufletul meu mai mult decat orice trofeu de plastic. 

Sper ca 2008 sa fie mult mai animat decat 2007. As vrea sa invat din ce in ce mai multe lucruri si as vrea sa cunosc mai multi oameni interesanti. As vrea, o sa radeti, mai multe haine si incaltaminte in 2008, as vrea si o masina…dar, mai presus de toate, sanatate si putere sa termin facultatea si sa duc la capat cu bine in fiecare 20 ale lunii bucatica mea din revista Auto Expert.

Standard

Un gând despre „Cel mai frumos an

Lasă un răspuns

