Uncategorized

Primele clipe din 2008


Anul asta am mai marcat o petrecere pe cinste alaturi de bunii mei prieteni. De pomina m-am distrat si intre 2007-2008. Am inchiriat un mic bar si impreuna cu 12 prieteni am rupt ringul de dans vreo 8 ore. La 12 fix eram in centrul Fagarasului cu sticla de sampanie in mana si cand ultima secunda din 2007 s-a intalnit cu prima din 2008 nu mi-am dorit nimic mai mult decat sanatate, fericire si un C4 :)) Culmea, in primele minute ale noului an am dat nas in nas cu un C4 Coupe. Ce sa insemne asta?! Will this be the lucky year?! Hope so…

In marea noapte dintre ani am facut si bani multi cu minim effort. Nici nu mi-am dat seama cat de bine am invatat sa dansez pe manele pana cand mi-am vazut o colega aruncand cu bani inspre mine…foarte frumos, mi-am zis in timp ce-mi indesam banii in  buzunar cu destinatia “cont C4”.  

Am fost intrebat ce imi doresc in 2008 si nu am stiut sa raspund. Poate pentru ca abia intrasem in nou an si nu ma simteam cu nimic diferit si poate pentru ca inca nu intrasem in febra job-ului si a invatatului. Ma gandeam, mai apoi, ca ar fi ok sa dau jos kilogramele in plus cat mai repede si ar fi si mai frumos daca anul asta as putea, in sfarsit, sa-mi cumpar C4. Asa am ajuns si la capitolul munca si scoala. As vrea sa invat mai mult si dau mai multa atentie tuturor lucrurilor pe care le fac. Implinesc un an de munca la Auto Expert si ar fi frumos sa continui in acelasi ritm sustinut toate proiectele in care sunt implicat cu revista auto.

Pana acum, 2008 s-a dovedit a fi foarte linistit. Am “atacat” aseara patinoarul si m-am distrat de pomina, m-am odihnit mult si am scris poate la fel, m-am gandit mult la mine si la ce as vrea sa fac pe viitor, am condus in sus si in jos si am consultat cele mai noi trenduri in fashion. Culmea, se pare ca portofelul meu de lac este la moda after all…ce bine ca mi l-am luat inca din vara! Am fost cu un pas inaintea concurentei. S-a bucurat si mama cand a aflat ca iarasi se poarta blugii cu talie inalta, aceiasi specie de denim care stau agatati in dulap de vre-un an pentru ca “nu sunt la moda”. Am scris un test comparativ intre o frantuzoaica si o coreana, sper sa va placa materialul final atunci cand veti citi  Auto Expertul de februarie.

In rest toate bune, astept sa plec inapoi la Bucuresti. O sa-mi fie foarte greu dupa doua saptamani de lenevit in Fagaras. Si o sa fie si mai greu atunci cand din nou va trebui sa-mi intru in ritm cu munca si scoala…sunt optimist, pentru ca, cu putina initiativa si ceva daruire cauzei poti muta si facultatea de jurnalism din loc.

Sper ca 2008 sa continue la fel de bine ca si pana acum. Doamne, ajuta-ma la examene si la indeplinirea viselor mele profesionale.

Standard

Lasă un răspuns

