Uncategorized

Trei esecuri ale lumii auto


Totul a pornit de la o intrebare a unui coleg de munca…despre multe masini vorbesc numai de bine si ignor acele minusuri pe care altii nu le pot accepta. Nedumerit de “capacitatea” mea de a vedea doar ce e bun la o masina colegul redactor m-a intrebat: “Exista vre-o masina care sa nu iti placa?!”. Am stat si m-am gandit bine, dar mi-am dat seama ca defectele sunt acolo doar pentru ca unul sau altul decide sa le supradimensioneze si daca ai capacitatea financiara de a achizitiona un anume model vei avea si banii pentru a-l repara cand se strica.

In schimb, mi-am dat seama ca intreg domeniul auto este ca o masina mare, lucioasa si scumpa, dar care are un interior din imitatie de piele si plastice de proasta calitate pe bord, combinate ici pe colo cu butoane frumos lucrate si ceasuri de bord spectaculos iluminate.

Am ajuns la aceasta concluzie dupa un an de munca in domeniu si pot sa spun cu glas tare ce imi place si, mai ales ce nu.

Urasc producatorii de automobile care incearca cu disperare sa strice masina ca si produs. Tata a prezentat zilele trecute masina de 2.500 de dolari, o gramada de plastice cu motor si faruri care cu rusine este capabila sa poarte aceasta denumire. Conceptul de masina este compus din elemente de confort si siguranta, lucuri care acestei masini ii lipsesc cu desavarsire. Ma gandesc cu groaza la un impact in care este implicata o masina de acest gen. Trebuie sa intelegem ca exista anumite standarde pentru ca un atelaj sa fie considerat masina in adevaratul sens al cuvantului. Cred ca cei de la Tata nu au pus siguranta pasagerilor pe primul loc si nici dorintele acestora in materie de confort. Tata Nano este un model gandit pentru a aduce profit companiei indiene si nu pentru a satisface cerintele unui public tinta. Nu credeam ca o voi spune, insa Loganul este la ora actuala cea mai ieftina masina, ofera la bani putini spatiu, confort, fiabilitate si are un public tinta imens, care este multumit.

Nu-i suport nici pe acei constuctori care, in goana dupa celebritate, copiaza automobile de succes crezand ca o sa scape nepedepsiti. Bubble, Ceo sau Ufo sunt doar cateva dintre modelele pe care nu le agrez din punctul acesta de vedere. Le-am vazut up close la SIAB si sincer peisajul a fost unul de cosmar. Parca cei de la Smart, BMW si Toyota au incurcat standurile si s-au pricopsit cu trei hostese prost imbracate, cu celulita si sictir. Recomandare: hai sa fim originali pentru ca in secolul 21 originalitatea scoate banu`, nu copy/paste.

Nu agreez revistele de profil auto care incearca sa isi apropie cititorii prin sedinte foto cu fel de fel de vedetute porno sau nu, tavalite pe capota unor masini scumpe. Nu acuz pe nimeni, cu toate ca unii se vor simti. Niciodata nu am inteles ce cauta Simona Senzual intr-o revista cu profil auto, dezbracata pe capota unei masini, intr-un articol in care ar trebui sa vorbim despre modelul testat…oups nu am specificat care este modelul testat, masina sau femeia…Ca barbat, imi plac masinile si fetele, insa separat. Hai sa fim seriosi, cine face sex cu gandul la masina din garaj?! Ce vreau sa spun este ca, femeia si masina ar trebui furnizate separat, in reviste. Cred ca de aceea Hugh Hefner editeaza Playboy de ani si ani numai cu fete, pentru ca a inteles cum femeia trebuie “servita”….fara masini si bere…

Acestea ar fi doar trei lucruri care sunt, in opinia mea, esecuri ale domeniului auto. Chiar si asa, trebuie sa le acceptam pentru ca nu exista padure fara uscaturi. Sunt probleme care nu tin de noi, ale caror rezolvare nu tine de noi si de solutiile pe care noi le propunem.

Anunțuri
Standard

2 gânduri despre „Trei esecuri ale lumii auto

  1. Catalin zice:

    Corect spus frate….TATA este o masina de rahat….cumparati Mercedes 😀 aaa… si simona senzual nu e senzuala deloc

    Catalin

  2. Ai si tu dreptate… Dar acel vehicul de 2500 de dolari este facut pt india unde oamenii inca folosesc rishca 🙂 iar cei cu masini dau peste ei oricum. Asa ca pentru ei titirezul asta e mana cereasca la banii astia. este oare mai sigura motocicleta, bicicleta, rishca sau masinutza asta?
    cat despre femeile intinse pe capota masinii… hmmm… nu stiu cine cumpara revistele sa se uite la femeile de pe capota. mi se pare de rahat tactica. eu le prefer naturale 🙂 Daca vroiau sa faca ceva, le puneau la volan, de preferat la volanul masinilor personale si nu dezbracate. ca vorba aia… „ce-i mai pizda, decat o pizda la volan? – Patru pizde intr-o pizda de Mertzan!” 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s