Uncategorized

Beauty drives a reasonably priced car


Ambasadori de marca celebri si reclame inedite. In ultimii ani vanzarile de masini, sampon, prezervative sau haine au atins valori astromice datorita deciziei unor producatori de a asocia imaginea produselor pe care le promoveaza cu „fete luminate” ale industriei media&entertainment. Asa a ajuns Heidi sa vanda masina poporului si David sa faca reclame la lenjerie intima. De dragul banilor sau a baii de imagine, din ce in ce mai multe vedete autohtone accepta sa isi asocieze valoarea cu un anume bun. Iata ca Elena Basescu apare in reclame la curele si Catalin Botezatu intr-o sufragerie mai mult decat exotica.Pozele frumoase sau spoturile publicitare incitante au fost create pentru a indemna cumparatorul de rand sa mearga la magazin si sa puna banul jos. Prin aceste reclame PR-ul doreste sa induca simplului cumparator ideea ca si el poate fi la fel de glamouros cand conduce un Tiguan ca Heidi Klumm si Seal, cand coboara desculta dintr-o Lancia Musa ca fostul model Carla Bruni.Colaborarea lui Heidi Klumm si a printului consort, Seal, a fost anuntata de VW cu mare tam-tam, iar PR-ul companiei, Stephan Gruehsem, a declarat: „Un studiu intern a aratat faptul ca Heidi Klum este alegerea perfecta din acest punct de vedere. Este naturala, radiaza fericire iar cumparatorii modelelor Volkswagen se pot identifica cu ea”.Fotomodel, cantareata si suflet pereche pentru presedintele francez Nicolas Sarkozy, Carla Bruni este noul ambasador de imagine al brand-ului Lancia. Recent, Carla a filmat clipul publicitar al noii Lancia Musa (nominalizat la premiul de cel mai bun produs de gen al anului), prezentata cu ocazia Festivalului de Film de la Venetia. Clipul o infatiseaza pe Carla in drum spre unul dintre concertele sale, desculta si foarte relaxata la bordul unei limuzine care in realitate se dovedeste a fi noul MPV mic, Lancia Musa. Insasi Carla Bruni interpreteaza si tema muzicala a spotului, melodia Bang Bang cantata de Nancy Sinatra, apartinand coloanei sonore a filmului Kill Bill de Quentin Tarantino. Si cred ca acesta este adevarul. De cand Maria Sarapova este imaginea Land Rover am vazut din ce in ce mai multe femei frumoase la volanul mastodontilor turbo din seriile Range Rover Sport sau Vogue. Poate ca intr-o oarecare masura reprezentantele sexului frumos sunt atrase si de numele ultimei variante, Vogue, acelasi cu al celebrei reviste de fashion considerata biblia modei.Ceva mai cumpatate in alegerea masinilor ale caror imagine sa o reprezinte au fost Mihaela Radulescu si Claudia Schiffer. Daca prima a ales sa conduca o Toyota Prius ecologica, a doua, a devenit imaginea Citroen Xsara, cu multi ani in urma. In aceiasi situatie de vedeta care conduce o masina rezonabila se afla si Julia Jianu care este soferita de Kia Cee`d fiind in acelasi timp ambasador de imagine a marcii, ei i se alatura plina de mandrie Geanina Corondan la volanul Fiat-ului Grande Punto sau Andreea Raicu, care sofeaza un Seria 3 de la BMW.Dar nimeni nu o poate intrece pe Madonna si clipul de 7 minute pe care l-a filmat alaturi de Clive Owen pentru promovarea in SUA a generatiei precedente de BMW M5. Cameleonica artista nu se dezminte si joaca un rol amuzant de scorpie imblanzita de M5 si de sarmantul Clive Owen.Dar ce le atrage pe aceste frumuseti la reclamele pe patru roti. Caii putere, design-ul sau cecurile cu multe zerouri in coada?! Mihaela Radulescu a declarat ca a ales Prius pentru ca este o masina frumoasa si nepoluanta. Grija divei pentru prezervarea mediului in care traim a fost inspirata din demersuri similare ale unor vedete consacrate ca Julia Roberts sau Cameron Diaz. Cand a ales Xsara, Claudia Schiffer si-a dorit o masina frumoasa, pe masura calitatilor sale si sportiva. In final, cred ca noi ar trebui sa ne punem o singura intrebare: Suntem noi oare la fel cu cei pe care ii admiram in reclame?! Cu siguranta nu. Si nici nu vom putea sa ne insusim caracteristici ale lor doar prin alegerea mijlocului de transport. Trist pentru unii, insa adevarat! Pana la urma alegerea unei masini ne revine exclusiv noua si ar trebui sa alegem acel produs doar pentru ca noua ne place si ne-o dorim, nu pentru ca Heidi sau Mihaela o au in garaj.  Iata si spoturile publicitare de care va vorbeam mai devreme: Heidi Klumm si Seal la volanul Tiguanilor http://youtube.com/watch?v=7hzY271B3-E ;  Madonna „condusa” de Clive Owen http://youtube.com/watch?v=dzb89dyynGA ;  Carla Bruni si Lancia Musa http://youtube.com/watch?v=cJBA06HXhVE .

Anunțuri
Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s