Articole

Objects of my desire


Despre ceea ce imi doresc in 2008…materials of course Am ajuns sa urasc cliseul. Doamne, de cate ori am fost intrebat ce o sa ma fac atunci cand voi creste mare sau ce imi doresc sa mi se intample in anul care tocmai incepe. Ei bine, pentru a nu fi nevoit sa rememorez aceleasi lucruri, pentru a le « picta » prietenilor un tablou cat mai frumos, am facut o mica lista cu cinci lucruri pe care sper sa pun mana in anul care urmeaza. Asadar, in spiritul Agentului Vip, topul “5 objects of my desire”.

Locul 5 : Surse de inspiratie…

muze_der_oceanen.jpg …pentru scris si desenat. De cateva luni bune ma gandesc sa revin in lumea design-ului (amator ce-I drept) de automobile si singurul impediment este momentan muza. Iar pentru ca imi doresc sa uimesc si sa atrag din ce in ce mai multi cititori la revista pentru care scriu, astept o muza si mai frumoasa care sa imi dea puterea de a scrie fara a-mi vorbi.

Locul 4 : LG Shine Titanium

lge0115003_big_3.jpg

Am invatat sa apreciez brand-ul LG pentru design-ul chic pe care Chocolate si U8330 l-au avut la vremea lor. Pentru ca sunt adeptul tehnologiei imbracate intr-un pachet non confrmist, in 2008, planuiesc sa imperechez Chocolate-ul Wine de pe birou cu un LG Shine Titanium.

Locul 3 : Parfumul Chrome by Azzaro

chrome.jpg

Cand l-am mirosit pentru prima data am crezut ca plutesc. Este recomandat uzul diurn si reprezinta o combinatie senzuala de citrice, lavanda, ghimbir combinate cu putin trandafir. Chrome a fost lansat pentru prima oara in 1996 si este, conform publicului feminin, cel mai delicios parfum.

Locul 2 : 15 kilograme in minus

weightloss.jpg

Role, mult alergat si calupuri zilnice de plimbari, a pied prin frumosul Bucuresti, compun strategia prin care am de gand sa dau cate putin, pana la vara kilogramele in plus jos. Bineinteles, mesele vor fi si ele treptat modificate pentru a face procesul de slabit cat mai « enjoyable ». Sper ca la vara sa vedem primele rezultate.

Locul 1 : Citroen C4 Coupe

citroen-c4-coupe.jpg

Cred ca despre ocupantul locului I nu mai trebuie sa va povestesc. Va propun sa consultati clubc4.ro si sa va dati singuri seama despre ce e vorba (asta daca mai este loc de lamuriri).

Standard

Un gând despre „Objects of my desire

  1. Bravos fratica! Hai ca de Shine ai facut deja rost, muza vine ea destul de incet, dar sigur, parfumul urgent l-ai luat de pe un raft cand nu te-a vazut nimeni, slabitu’ e pe vine ca mergem cu rolele impreuna si mancam mai putin si la C1 ne mai gandim, dar mai e pana la sf anului 2008. So… hai ca stam bine! 🙂

Lasă un răspuns

