Muzica mea

Super piesa…


Stand zilele trecute cu burta la soare in pat am ramas blocat pe VH1 la vederea frumoasei Sarah Bareilles si la auzul piesei urmatoare…enjoy…

Sarah Bareilles-Love song

Faptul ca imi place piesa se datoreaza lui Sunny care din cand in cand ma pune la zi cu piese cool!:P Dupa luni in care mi-a furnizat muzica cu duiumul intr-un final am gasit si eu o piesa asa ca pentru ea….

Standard

2 gânduri despre „Super piesa…

  1. allexab zice:

    We’re sorry, this video is no longer available…poate il mai cauti odata sa il enjoy(im) si noi :))

Lasă un răspuns

