News

Citroen C4 face-lift live de la Paris


Ieri m-am bucurat de cel mai frumos cadou de ziua mea de pana acum. Nu mi-a venit sa cred atunci cand cei de la Citroen m-au sunat sa ma invite la prezentarea noilor C4 face-lift in Franta, la Paris…o zi alaturi de visul meu: Citroen C4.

Totul s-a consumat ieri pe un traseu de 150 km conceput de Citroen Franta in jurul Parisului si castelelor ce-l inconjoara. Am condus coupe-ul de 150 CP si berlina cu noua motorizare de 120 CP conceputa in colaborare cu BMW. Vis, cum spune prietena mea Mihaela, “vis fata, vis…”.

Poze de la fata locului cu cele doua superbe masini puteti vedea mai jos, iar un post cuprinzator despre ele voi pune mai tarziu odata ce voi scrie si articolul pentru numarul urmator al revistei AutoExpert…Enjoy the beauty!

Standard

Lasă un răspuns

