Articole

Mihaela Radulescu iubeste masinile


Astazi am cumparat revista Luxury, gest pe care nu l-am mai facut decat o singura data de dragul cover-ului cu Venera Arapu. Motivul este unul simplu: Mihaela Radulescu. Superba prezentatoare a Antenei 1 si-a adjudecat una dintre cele mai frumoase coperte ale revistei Luxury. “Agentul 911”, dupa cum este intitulat articolul, se focuseaza asupra pasiunii Mihaelei pentru brand-ul Porsche, pe care il adora inca de cand si-a cumparat primul Boxter…

Acest interviu, insotit de un super pictorial, mi-a adus aminte de prima mea conversatie legata de masini cu Mihaela Radulescu. Isprava se consuma acum cateva luni, cand diva a intrat in posesia Toyotei Prius si a acceptat sa-mi acorde un interviu pentru revista AutoExpert.

Enjoy,

Mihaela Radulescu si Toyota Prius

Si vedetele din Romania manifesta interes pentru prezervarea mediului in care traim. Dupa ce Andreea Raicu si Corina au locuit pentru cateva ore intr-o sfera de sticla, Mihaela Radulescu a cumparat Toyota Prius.

Mihaela Radulescu tocmai a intrat in posesia automobilului hybrid Toyota Prius. Diva a luat contact cu aceasta masina in SUA, unde Monica Barladeanu a plimbat-o prima oara cu hybird-ul preferat de multe dintre vedetele de peste ocean: Leonardo Di Caprio, Cameron Diaz sau Julia Roberts. Nu este primul Prius livrat la noi, dar este primul model de culoare albastra.

1) Conduci Prius de ceva vreme…. Cum decurge procesul de adaptare de la Porsche la Toyota sau de la masina mare la masina mica?!

Masina asta e o bucurie! E usor de condus, mi-e mult mai usor sa ma strecor cu ea in trafic si sa-i gasesc un loc de parcare, tocmai pentru ca e mai micuta. M-am adaptat din prima zi si am condus-o zambind, mai ales ca , la semafoare, oameni pe care nu-i cunosc ma felicita pentru alegerea facuta.

2) S-a schimbat ceva in modul in care esti perceputa de cand conduci acest model?!

Pai, exact la asta ma refer. Partenerii de trafic, adica oamenii destepti se uita cu admiratie, atat la masina, cat si la mine. Stiam ca fac un lucru bun alegand sa merg cu o masina ecologica, dar nu stiam ca atat de multi oameni vor aprecia alegerea si-si vor dori sa conduca aceeasi masina. E o veste buna pentru viitor…

3) De ce Toyota si nu Lexus sau Honda, brand-uri care au in gama modele hibride?!

Le-am studiat pe toate si modelul cu care a venit Toyota pe piata romaneasca, in gama hybrid, mi s-a parut cel mai interesant si mai eficient. In plus, cunosteam deja masina, o condusesem in America pe cea a Monicai Barladeanu, identica. E cea mai nepoluanta dintre toate si acest aspect m-a interesat in primul rand.

4) Porsche a lansat la Salonul Auto de la Frankfurt Cayenne Hybrid. Ce crezi, isi va gasi loc aceasta masina in garajul tau?! Vei renunta la clasicul Cayenne in favoarea unui astfel de SUV hibrid.

E foarte posibil. Dar cum aceasta masina va aparea abia peste un an, ma voi bucura de Toyota Prius zilnic. Daca se va dovedi ca si modelul scos de Porsche e la fel de nepoluant, e posibil sa-l achizitionez. Oricum, sunt hotarata sa nu mai conduc decat masini ecologice. E spre binele nostru, al tuturor si sper sa ajunga cat mai multi soferi si proprietari de masini la aceasta concluzie.

5) Crezi ca Toyota Prius iti va schimba viata?!

Nu-mi plac exagerarile, asa ca nu ma gandesc in acesti termeni la masina pe care o conduc. Stiu doar ca o majoritate de astfel de masini in orasele aglomerate poate schimba in bine vietile copiilor nostri.

6) Ce apreciezi la o masina?!

Acum, apreciez calitatea de hibrid, de masina care nu polueaza. Inainte, apreciam calitatile tehnice si de design. Ma bucur ca am invatat sa am alte repere, asta are legatura si cu multitudinea de campanii ecologice in care m-am implicat si cu informatiile pe care am ajuns sa le cunosc pe acest subiect. In plus, japoneza asta simpatica numita Toyota Prius, are o multime de calitati, pe care si le arata cu subtilitate – e silentioasa, e dinamica, consuma extrem de putin, e plina de surprize la bord (touch-screen-uri si senzori…).

7) Ai ceva sfaturi pentru administratia drumurilor?!

N-aveti voi atata spatiu! Am sa ma limitez la trei dorinte– un marcaj mai bun al strazilor, indicatoare puse cu logica si vizibilitate, piste separate pentru biciclisti… Pe langa toate cele care trebuie facute, astea macar sunt realizabile, daca exista preocupare si respect pentru cetatean…

8) Ce muzica iti place sa asculti la volan?! Ce faci la volan cand te plictisesti datorita aglomeratiei din Bucuresti?!

Muzica e un element foarte important la volan. Dimineata ascult radiourile – Guerrilla, Radio 21 si Kiss FM. In timpul zilei, in functie de stare, ascult Air, Katie Mehlua, niste francezi clasici pe car-i ador (Brel, Barbara, Piaf etc),  Stan Getz,  Madeleine Peyroux, apoi ma energizez cu Snow Patrol, muzica electronica, remixuri, Rod Stewart, Gnars Barkley, Funloving Criminals, Terence Trent D’Arby, Aerosmith etc. Toyota Prius e prima masina a mea la care mi-am putut conecta Ipodul, deci ascult orice, oricat !

9) Care sunt brand-urile tale auto preferate?!

Astazi? Cele care scot modele hibrid. Toyota e pe primul loc !

10) Ce parere ai despre “femeia la volan”?! Florin Calinescu a declarat intr-un interviu acordat revistei noastre ca femeile nu au ce cauta la volan…

Spre surprinderea lui Florin Calinescu si a multor barbati stiu multe femei care conduc mai bine si mai civilizat decat barbatii. Eu sunt un sofer bun si de bun simt, nu injur la volan si nici nu incurc circulatia, nici nu lovesc masina. Nu-mi plac etichetele puse cu misoginism, fara argumente, asa ca nu cred decat ca exista soferi buni sau prosti, fara referire la sexul lor…

Standard

Lasă un răspuns

