Muzica mea

God bless TV…


Sunt la Fagaras de doua zile…de mult nu s-a mai intamplat asa ceva…am venit de vineri seara si toata ziua de sambata am petrecut-o in fata televizorului luand la rand posturile muzicale. Cum la Bucuresti nu am un televizor care sa mearga, pentru ca cel din dotare s-a ars, mi-am iesit putin din mana cu ultimele hit-uri de pe micile ecrane. Numai bine, pentru ca sambata am spicuit niste super piese pe care vi le propun inspre ascultare mai jos…

Enjoy…

PS: Sunt cel mai nou fan The Script!!! Go Scriptssss!!!!!!!!!:))

The Script-Breakeven

Alesha Dixon-The boy does nothing

Fall Out Boy-I don`t care

The Killers-Human

The Saturdays-Up!

Leona Lewis-Forgive me

Akcent-Stay with me

Standard

Lasă un răspuns

