Articole

Malvina Cervenschi prefera Audi TT


 malvina-si-audi-tt1

 

Cum as putea sa o descriu pe Malvina daca nu laudativ. Este o femeie frumoasa, implinita, atat profesional, cat si personal, cu un gust impecabil la imbracaminte si cunostinte de fashion suficiente pentru a consilia si pe cele mai problematice vedete arestate de politia modei. Cand nu conduce superbul Fiat 500 de culoare alb-perlat, Malvina se relaxeaza la volanul unui Audi A6. Cand nu se afla in spatele pupitrului de stiri sau pe covorul rosu stralucind la un eveniment, frumoasa prezentatoare a postului national de televiziune isi petrece timpul printre haine in magazinul Big Star din Liberty Center, o afacere deschisa cu bun gust de sotul Malvinei, Bogdan.

Malvina s-a nascut pe 16 octombrie 1979 la Hunedoara. in copilarie nu si-a propus sa devina ceva anume. Parintii au incurajat-o spunandu-i ca poate deveni orice isi doreste si au invatat-o ca munca trebuie facuta cu daruire, pasiune si constiinciozitate. Dupa ce a terminat Colegiul Traian din Drobeta Turnu Severin, Malvina a urmat si a absolvit, apoi, in 2002, Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, Spiru Haret. in prezent urmeaza cursurile unui Master in Comunicare la SNSPA.

 

1 Ce masina conduci in prezent si ce masina ti-ar placea sa conduci pe viitor?!?

 Conduc un Audi A6 . si mi-ar placea sa conduc o masina mai mare.

 

 2 Ce te atrage la o masina?! Care sunt must have-urile unei masini pentru tine?!?

 Ma simt confortabil si in siguranta intr-o masina mare, cu un interior spatios. Automata si neaparat cu multi cai putere, ca sa ma ajute la nevoie si nu pentru ca as fi o vitezomana. Neaparat un 4×4, in special pentru drumurile la munte. Cine merge la Sinaia la cota stie cum e…Alte must-have-uri…un interor cald, cu optiunile care mai nou nu mai sunt un moft ,ci o necesitate,cum ar fi cele ce tin de siguranta, dar, de ce nu, si de confort, atat pentru sofer cat si pentru pasageri.

 

malvina-si-audi-tt3

 

3 Care sunt brandurile tale preferate?! De ce?!

 In primul rand vreau sa spun ca mi-a placut plimbarea prin Bucuresti cu Audi TT. Recunosc ca nu am condus foarte multe tipuri de masini dar, uite, Range Rover-ul mi se pare o masina interesanta, impunatoare, iar din categoria mini..MINI Cooper-ul.

 

 4 Ce fel de masina crezi ca te reprezinta?!

 O masina eleganta care sa imi confere siguranta si confort.

 

 5 Stiu ca femeile sunt extrem de pretentioase! Tu esti pretentioasa cand vine vorba de curatenia masinii?!

 N-o sa fac vreodata crize de nervi daca se intampla sa ploua imediat dupa ce am spalat masina, si nici nu o sa ma vezi vreodata lustruind bordul in timp ce astept la semafor. in schimb, daca duc masina la spalatorie, e normal sa am pretentii sa arate impecabil,nu?

malvina-si-audi-tt2

 

6 Ce stil de condus preferi atunci cand esti “la carma”!?!

 Depine de drumul pe care-l fac, dar in general sunt destul de calma si constanta la volan si ma adaptez usor traficului. Nu o sa ma auzi niciodata injurand sau scrasnind din dinti daca face cineva din jurul meu o greseala, sau merge prea incet…imi place sa demarez dar atat, nu-mi place viteza. Trebuie sa simt masina si drumul ca sa ating o anumita viteza. Cunosc scurtaturile spre majoritatea destinatiilor mele din oras, stiu intotdeauna ce banda merge mai repede.

 

7 Asculti muzica la volan?! Care sunt artistii tai preferati de ascultat in masina?!

Ascult radioul in general. Am cateva posturi perferate, iar daca ma prinde prima parte a zilei in masina, ascult mai mult stiri.

 

8 Te lasi influentata de muzica pe care o asculti la volan?!?

Nu ascult muzica la un volum foarte ridicat si, daca as face acest lucru probabil ca nu as constientiza ca “o calc”. Apropo, s-a facut un experiment pe aceasta tema si s-a demonstrat ca soferii care asculta muzica la volum mare sunt un pericol pentru trafic mai ales daca melodiile sunt saltarete. Se pare ca muzica zgomotoasa incetineste reactiile soferului cu pana la 20%.

 

9 Ce parere ai despre noul trend: SUV-masina femeilor si COUPE-ul-masina barbatilor?!

 E o chestiune de gust…probabil ca femeile vor sa se simta mai in siguranta iar in privinta barbatilor, cred ca ei au fost intotdeauna pasionati de COUPE-uri.

malvina-si-audi-tt4

 

10 Ce parere ai despre statutul femeii sofer!? Florin Calinescu a adirmat intr-un interviu acordat revistei noastre ca femeia nu are ce cauta la volan!

 Ha! Ha! Nu comentez.:) Le invit insa pe cititoarele care vor sa-i dea o replica sa o faca… in trafic.

 

 11 Esti permisiva in trafic, cum asa?!

 Sunt o soferita foarte permisiva. ti-am si demonstrat asta in test drive, nu? Nici nu trebuie sa ma rogi ca sa te las sa treci. Mi se pare absolut normal sa inviti o masina sa treaca. Ma simt totusi un pic ciudat cand soferul din spatele meu incepe sa claxoneze ca las pe altcineva sa intre in fata mea. Dar ce poti face?

 

 12 Ce te deranjeaza la traficul din Bucuresti si ce sfaturi ai da administratiei?!

 Nu traversez in fiecare zi orasul ca sa ajung acasa si nici nu am multe drumuri de facut astfel incat sa ma lovesc de intersectii blocate si cozi interminabile. Nu sunt eu in masura sa dau sfaturi celor din administratie, dar imi doresc si eu, la fel ca toti soferii, sa nu mai existe strazi in constructie, care parca nu se mai termina, aglomeratie la intrare in Bucuersti.

 

Foto:Adrian Cobzasu

Standard

Lasă un răspuns

