Articole, Voyeuristic vorbind

Femeia si Science Fiction in publicity


Daca in pauzele meciului de fotbal sau a filmului XXX nu schimbi canalul si ramai entuziasmat lipit de ecran sperand ca cele trei minute de reclama se vor derula cu o viteza mai mare decat sprintul pana la o suta a unui Corvette ZR1, atunci sunt sigur ca esti la curent cu ultimele spoturi publicitare din domeniul auto…scuza-ma daca te-am ofensat cu ceea ce am spus mai sus, poti fi la fel de bine telespectator fidel al apropo tv sau surfaholic al youtube-ului… The bottom line is ca, oricat de neatent ai fi fost, ti-ai dat deja seama ca Heidi Klumm e noul brand ambassador VW sau ca francezii ataca agresiv concurenta pe toate planurile cu noile lor sporturi publicitare. Si, ca sa facem lucrurile si mai simple si sa aratam lumii ca te ai cu reclamele, iti propun sa subliniem si noul val de reclame emotional de la Peugeot.

In ziua de astazi, televizorul este un adevarat camp de lupta. Unii contructori se ataca subtil, prin sloganuri care mai de care mai atipice si aproape improprii brand-ului pe care ar trebui sa-l reprezinte. Atfel, tehnologia VW este sexy, iar masinile Citroen germane. Sa nu uitam, desigur, vedetele din clipurile publicitare.

Femeia din reclama

Ideea de cross promotion este din ce in ce mai intalnita in randul constructorilor de automobile, care prefera sa construiasca imaginea unui model nou in jurul capitalului de popularitate al unor vedete consacrate. Este cazul lui Heidi Klumm, al Claudiei Schiffer, al lui Seal sau, in tara noastra, al Laurei Cosoi, Andreei Balan sau Mihaelei Radulescu. Ce le stimuleaza pe aceste femei sa ia parte la joc?! Poate pasiunea pentru automobile sau dragostea pentru popularitate…un lucru e insa sigur, lumea e mai interesanta cand la volanul unei masini frumoase se afla o femeie care o intrece…

heidi-si-seal-tiguan4

Heidi Klum, Seal & VW Tiguan

mihaela-radulescu-si-toyota

Mihaela Radulescu & Toyota Prius

claudia-schiffer-xsara

Claudia Schiffer & Citroen Xsara

 

Berlin vs Paris si viceversa

Unmistakeably german, made in France, crash test dance sau bagheta cu cinci stele la testele de siguranta sunt doar trei exemple ale noului val de reclame agresive ale francezilor, targetate direct automobilelor germane. Ca raspuns, nemtii si-au branduit tehnologia prin intermediul lui Heidi Klumm folosind un cuvant specific design-ului francez: German engineering is so sexy. Iar tachinarea nu se opreste aici. Subaru sau Toyota lanseaza campanii de imagine sub sloganuri ca The Japanese car the German`s wish they`d made (Impreza) sau Avensis. Quality Speaks for itself.

Citroen & Subaru vs Volkswagen

 

Emotia inainte de toate

Ai observat cum reclamele celor de la Peugeot fac nota discordanta exact ca masinile pe care le produc?! Nu fac referire la concurenta si nu se raporteaza la aceasta. Ci la emotiile umane, la bunul gust si traditie. Reprezentative sunt spoturile pentru 308, in care vantul, apa si pamantul joaca rolul parintilor noului model, 207, in care gargaritele procreeaza atragandu-ne atentia ca detaliile mici, subtile, jucause fac deliciul vietii la volan sau pentru 207 CC, o masina de conceptie atemporala care nu se deosebeste cu nimic de modeul 402 Eclipse, primul CC din lume.

Anunțuri
Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s