News, Voyeuristic vorbind

De azi inainte…


S-a petrecut schimbarea!!!! Chiar daca am fost putin timorat la inceput si scared as hell, inevitabilul s-a produs si iata-ma, la finele procesului de tranzitie. Am facut o schimbare drastica pe care nu o regret, ba chiar o imbratisez cu mare entuziasm si sper sa fac din ea o sarbatoare.

mutu-maxThe Big News e ca am parasit, dupa 22 de luni, echipa AutoExpert si am inceput o noua etapa a vietii si carierei in redactia revistei Max, care in curand se va lansa si la noi. Daca numele va suna cunoscut si nu aveti chef sa dati un simplu search pe google, este vorba despre publicatia italiana care i-a avut anul acesta pe cover atat pe Briliantul Adi Mutu, dar si pe Monicuta Columbeanu (in editia speciala impotriva rasismului-decembrie 2007). E o revista de lifestyle adresata barbatilor intre 25-45 de ani, dinamici cu o atidutine pro-activa, interesati in egala masura de dezvoltarea personala si de pulsul ultimelor tendinte in materie de gadget-uri, fashion, automobile sau cinematografie si entertainment, dar, nu in ultimul rand, de propria imagine.

A trecut deja o luna de cand mi-am luat biroul si noul stil de viata in primire si surprinzator nu duc lipsa masinilor de drive test sau a deplasarilor (si asa raspund la intrebarea care imi este pusa cel mai des). Ba chiar ma simt foarte linistit pentru ca ma trezesc dimineata fara grija locului in care masina este parcata si nu ma obosesc sa mai gasesc raspunsuri la intrebarea: o fi reprezentat interes masina mea pentru hoti?! E super asa…fiecare etapa din viata noastra are ups and downs. Poate ca am pierdut masina, dar am facut urmatorul pas in ceea ce priveste cariera si dezvoltarea mea profesionala, ceea ce poate fi mult mai important decat un morman de fiare sortite ruginirii.

Aici toti suntem tineri si avem o pofta de munca extraordinara, iar target-ul nostru este sa transformam Maxheidi-klum in lider de piata…ceva imi spune ca vom reusi…Primul numar se va lansa in decembrie printr-un party la care colegii mei muncesc 24/7 si care se anunta evenimentul toamnei. Am scris…am scris de toate! Am inceput cu rubrica auto si apoi am continuat cu niste decoratiuni si accesorii interioare! Cu emotiile de rigoare am scris si de ceasuri sau haine, dar se pare ca incep sa ma descurc. Noroc cu Vlad care inca ma suporta si imi spune cam ce si cum ar trebui sa scriu. Cred ca merita o lada mare de bere pentru asta…sau mai bine de sampanie…Important e ca Vlad si Andrei mi-au dat sansa si curajul sa scriu pe mai multe domenii si asta imi place, pentru ca am oportunitatea sa asimilez cat mai multe cunostinte si sa-mi dau seama ce vreau sa scriu pe langa automobile.

De ceva vreme simt ca m-am schimbat. Nu stiu de ce, insa am devenit mai tolerant cu mine si cu cei din jur si parca peste noapte simt nevoia de a-i ajuta si pe altii sa atinga aceasta stare. Primul pas a fost press trip-ul de la Doljesti, despre care ati putu citi mai multe in postul de saptamana trecuta. Promit insa ca voi continua in acelasi stil si sper ca fiecare dintre voi sa contribuie. Promit sa va tin la curent…

Acestea fiind spuse, ma reintorc la munca, Max se pregateste deja cu subiecte pentru al doilea numar. Daca vreti sa faceti cunostinta cu echipa, facebook-ul este poate cea mai rapida cale. Max Romania ii are ca prieteni pe toti redactorii revistei, iar noi suntem mereu pusi pe glume si chef de vorba asa ca nu ar fi exclus sa-ti raspundem.

Standard

Lasă un răspuns

