Articole

Spune-mi Te Iubesc!!!!!


Astazi scumpa mea colegutza de la revista Max, Monica, mi-a dat o tema de gandire: Cat de greu este sa spui Te Iubesc?! De fapt, nu stiu, pentru ca nu-mi aduc aminte sa fi spus-o vreodata unei fete. Nu ma intrebati de ce, pentru ca nu stiu. De mai multe ori cred ca am spus I love you, dar nu pentru ca as fi snob ci pentru ca Te Iubesc mi se pare o declaratie de mare angajament, ca sa spun asa. Adica, in momentul in care ii spui cuiva Te Iubesc trebuie sa traiesti la maxim sentimentul si nu sa-l exprimi din obligatie, iar Love You sau I Love You te poate salva din multe. Inseamna Te Iubesc, dar parca nu are aceiasi incarcatura emotionala ca the real thing.

Poate esti prea emotionat sau poate ca doua simple cuvinte nu pot insuma tot ceea ce simti. Mi se intampla des, ca in prezenta fetei de care imi place sa-mi pierd coerenta sau pur si simplu sa nu stiu ca sa-i spun…darami-te sa-i mai spun Te Iubesc. Stiu ca nu pare credibil, insa unii oameni asa…suntem:))

Dar de ce le vine altora greu sa o spuna?! Poate pentru ca pur si simplu nu o simt si nu isi doresc sa-si amageasca partnerul de cuplu care, in mod evident, nu are retineri in a-si exprima sentimentele. Poate acesta este cel mai des intalnit motiv pentru care negam sentimentul, pur si simplu nu-l percepem at all sau nu-l recunoastem pentru ca nu ne regasim in lista clasica de feeling-uri care prevestesc iubirea: fluturi in stomac, lipsa de concentrare, imaginea obsesiva a iubitei/iubitului in mintea noastra. Sau poate ne simtim pur si simplu mult prea demni pentru a o spune doar de dragul unei placeri de moment pe care putem sa o obtinem de la o fata sau un baiat. Bunul meu prieten Alex imi povestea mai devreme ca prin Te Iubesc poti sa manipulezi, o persoana sau chiar mase de oameni. Si aici ne intoarcem la intrebarea noastra: Cat de greu este sa spui Te Iubesc?!Alex spune ca e simplu, mai ales daca setimentele tale fata de subiect/persoana sunt nule si urmaresti un alt interes, de exemplu sa folosesti acea persoana sau grup dupa bunul tau plac. Adolescenti fiind, de cate ori am spus unei fete Te Iubesc doar ca sa ne arate (putin mai multa) dragoste?!

Paradoxal, iti vine usor sa-ti exprimi sentimentele atunci cand chiar le traiesti sincer. E foarte usor si frumos si inaltator sa o trezesti dimineata cu un sarut si un Te Iubesc, atunci cand o simti cu adevarat, dragostea that is. Asadar, se pare ca Te Iubesc e o comanda care se preteaza si la manipulat, nu doar la indulcit diminetile lungi de w-end.

Decis sa aflu cat mai multe raspunsuri la aceasta intrebare, am dat un mass message celor mai buni prieteni…prima care a raspuns apelurilor disperate a fost Mery, care mi-a subliniat ca nowadays e greu sa spui Te Iubesc datorita materialismului si interesului unora pentru bunurile sau notorietatea altora. Asa, Te Iubesc isi pierde valoarea atat de sublima si de frumoasa, plus ca nu-ti poti recunoaste marea dragoste imediat, ci trebuie sa o descoperi.

Propun o leapsa, pe care sper sa o onoreze cat mai multi dintre voi. Asadar, Tie cat de greu iti e sa spui Te Iubesc?!

Standard

Un gând despre „Spune-mi Te Iubesc!!!!!

  1. Leapsa .. ma tin departe de ele din anumite motive daaar o sa raspund, nu de alta dar tot am aberat azi pe marginea subiectului acasa la micutul porc 😀

    Nu mi-e greu sa spun „te iubesc”, chiar deloc, si cu toate astea nu o fac. De ce? Pentru ca trebuie sa si „merite” s-o fac (apropo de the real thing) 😀

Lasă un răspuns

