News, Voyeuristic vorbind

My baby lion…


img_2713

Oamenii normali au o pisica sau un caine, eu am un leu…si ma mandresc cu asta. E cel mai frumos si cel mai docil leu pe care l-am intalnit vreodata. Sunt indragostit de el si inca nu-mi vine sa cred ca este al meu. De mult timp mi-am dorit o masina a mea si cu fiecare pas important facut in acest sens mi se parea ca nu ajung nicaieri. Prima data nu am avut suficienti bani, apoi nu am gasit masina potrivita si in final am incecat sa optez pentru un contract de imagine cu un vechi partener pe patru roti. Insa pentru ca nimic nu s-a concretizat, am decis sa-mi cumpar masina pe care mi-o permiteam, de banii pe care ii aveam in cont, fara a mai solicita credite suplimentare. Cred ca am ajuns la nivelul in care nu mai trebuie sa demonstrez nimic, nimanui prin obiectele care ma inconjoara, ci sa-mi pun mintea la contributie la fel cum am facut-o si pana acum in spatele calculatorului, la birou…in fond, omul care ma citeste nu vede masina, telefonul sau casa, simte pasiunea cu care scriu si calitatea informatiilor furnizate.

img_2714Asadar, mi-am cumparat un Peugeot 206, a.k.a Leutzul. Este masina perfecta pentru mine, are doua usi si o caroserie neagra ca tuciul care o face eleganta si in acelasi timp sofisticata. Are un interior accentuat cu nuante de rosu, ceea ce mi-am dorit intotdeauna, care tremura cu fiecare bubuitura a subwooferului din portbagaj. Scaunele sport te imbratiseaza foarte bine si nu te lasa sa te misti prea mult la curbe, iar jantele din aliaj preluate de pe 206 CC si busonul din aluminiu al rezervorului de benzina da curiosilor impresia ca au in fata ochilor o mica bestie, chiar daca nu este adevarat…pitica are un motor de 90 CP si 1.4 litri, exact ceea ce imi trebuie mie atunci cand ma invart prin Bucuresti. Are zvac si nu se da in laturi de la depasiri sau demarari in tromba de la semafor.

img_2707

img_2715

si cateva imagini dintr-o sedinta foto de anul trecut… BV 01 RBO 😀

Standard

3 gânduri despre „My baby lion…

  1. Ligia zice:

    Mda,si eu stiu…Sunt mandra ca ai intrat in familia de leutzi. Poate le facem cunostinta..ce zici?Leoaica mea e rosie, ne asortam…faina rau si o cheama …ZUZAAA.

Lasă un răspuns

