Voyeuristic vorbind

Atentie la prezon si sticker


122208155439

 Am ajuns de doua zile acasa. Joi seara m-am hotarat subit ca nu mai vreau sa astept ziua de sambata si am facut de indata bagajele. Vineri seara la ora 18:00 am plecat de la servici cu destinatia Fagaras, cu portbagajul si bancheta umplute pana la refuz cu bagaje. Ajuns acasa mi-am dat seama ca roata dreapta spate, pe care am umflat-o de 2 ori in trei saptamani, o data cu azot si o data cu aer, lasa din nou aer.

1222081550321Vazand-o ca pe o problema simpla, azi dis de dimineata m-am urcat in masina si am mers la vulcanizarea de langa Politia Fagaras. Acolo m-am intalnit cu o fosta colega de generatie, Adina Cucu, care venise in acelasi loc sa-i schimbe cauciucurile berlinei C4 pe care o conduce. Printre altele mi-a povestit ca acum ceva timp cei de la ATS i-au desfacut prezoanele unei roti cu dalta si ciocanul. Nu mi-a venit sa cred si am sperat ca niciodata sa nu ajung in acea pozitie. Ajuns la rand, i-am explicat baiatului de la vulcanizare ce vreau si apuncandu-se de lucru mi-a cerut, la un moment dat, antifurtul prezoanelor. Am luat-o initial ca pe o gluma si l-am indemnat sa-l caute in trusa de scule sau in carcasa cricului. In momentul in care am terminat de rascolit toata masina mi-am dat seama de gravitatea situatiei. Aveam o roata a carei probleme nu putea fi diagnosticata si, daca degenera, fi remediata deoarece roata era stuck to the car. Ei bine, problema a ramas nerezolvata. Roata a fost reumflata pentru a treia oara, iar eu am plecat spre casa cu telefonul la ureche intr-o discutie cu Victor Iova de la Trust Motors, reprezentantul Peugeot Romania. Al doilea telefon l-am dat, la indemnul lui Victor, la Ideal Auto, reprezentantul Peugeot in Brasov. Un consultant pe probleme de service m-a facut sa revad dimensiunea problemei, colosal that is. ANTIFURTUL ESTE PERSONALIZAT PENTRU FIECARE MODEL IN PARTE SI ESTE ALOCAT IN FUNCTIE DE NUMARUL SI SERIA SASIULUI. ACESTA NU SE POTRIVESTE DE LA UN 206 LA ALTUL SI PENTRU ACEST MODEL CHEITA DE DOAR CATIVA CENTIMETRI COSTA INTRE 250 SI 300 DE LEI, ADICA INTRE DOUA SI TREI MILIOANE DE LEI VECHI. Exista asadar doua directii in care as putea merge, una mai costisitoare decat cealalta. In cazul in care nu gasesc cheita prin masina sau la fostul propietar, pot sa merg la Peugeot in service si ei cu dalta si ciocanul sa-mi elibereze rotile, cu riscul de a strica frumusete de jante sau sa-mi comand cheita la pretul sus mentionat. Cred ca pana la urma o voi comanda, cand o sa am bani…pana atunci, in fiecare saptamana o sa fac o vizita la vulcanizare pentru a-mi reumfla roata si o sa ma rog la D-zeu sa nu ma cadoriseasca cu o pana.

In alta ordine de idei, astazi mi-am sticarit masina. In cautarea cheitei, am dat peste un sticar clubc4.ro pe care 122208154936Bogdan mi l-a dat inca de la inceputul lunii si pe care am vrut sa-l lipesc de multa vreme si nu am reusit. Chiar daca nu am avut inca bani suficienti pentru un C4, nu am renuntat la visul de a conduce un astfel de model si am ales sa-mi branduiesc 206-ele cu logo-ul clubc4.ro. Arata foarte frumos si sper sa-l fi lipit suficient de bine incat sa reziste la fel de mult ca masina…

Standard

2 gânduri despre „Atentie la prezon si sticker

  1. DaNKa zice:

    Oo, DA ! io sper ca nu l-ai lipit prea tare, nu de alta dar urmeaza cat de curand noua imagine clubc4 😉
    citind articolul, ma asteptam la un moment sa spui ca astepti sa vanda PIAR-ul al sau C4 😛

Lasă un răspuns

