Voyeuristic vorbind

In jurul bradului


221220080612 Anul asta am hotarat sa fiu mai eco ca oricand, asa ca nu am facut brad acasa si am preferat sa raman la doar trei crengute usor bricolate. Instead m-am strans aseara cu gasca acasa la Fishy unde i-am impobobit bradul (poreclit de Ioana Bradul Copilariei Noastre…traditional, nu fancy). Mare distractie mare a fost chiar daca Ioana nu a mai facut zahar ars asa cum promisese cu o seara inainte. Seara, ma rog, noaptea s-a terminat pe ritmuri de manele si cand plecam acasa!? intr-un bar printre niste stradute din Victoria unde ne-am hotarat sa mergem pentru ca in 5th nu mai erau mese libere si in Moods nimeni nu avea chef sa mearga…am zis What the hell?! N-am fost niciodata in Victoria…

Ne-am distrat foarte bine. Fishy a pus casa, bradu si globurile, iar noi (Alexandra, Ioana, Mery, Cristina si Alex) am

cu Ioana si Alexandra

cu Ioana si Alexandra

pus buna dispozitie si capacitatea lui Mery de a sparge doua globuri in decurs de doua ore. Bradul a iesit super frumos, mai mult datorita fetelor care s-au cocotat pe el si i-au mai adaugat cate o crenguta doua prin partile in care bradutzu ducea lipsa. Eu am documentat evenimentul cu telefoanele mobile din dotare, iar Alex a a juns mai spre final, astfel incat a putut sa dea un verdict competent.

Anul asta am mai vizitat un loc nou si carma mea o sa fie curata si echilibrata si in 2009. Asta daca ar fi sa ma iau dupa Dalai Lama care ne asigura ca putem atinge echilibrul daca vizitam cate un loc nou in fiecare an. Cred ca echilibrul meu ar fi tinut si Titanicul pe linia de plutire, caci anul asta am vizitat cateva locuri noi, Mamaia, Monza, Praga si acum Victoria…Spre

cu Mery

cu Mery

rusinea mea nu am fost in Victoria la strand niciodata, dar lasa ca am ajuns in oras aseara pe un viscol perfect din cauza caruia nu am putut sa-mi dau seama de prea mare lucru. Cand m-am dezmeticit si m-am dat jos din masina lui Alex, parca ma aflam undeva intre blocuri in cartierul 13 Decembrie din Fagaras, cunoscatorii stie… :))

Vacanta a debutat super bine, n-am avut timp sa ma plictisesc. Zilele viitoare vreau sa ma apuc de citit cartile de PR pe care Ina mi le-a dat si niste reviste cochete din SUA si UK (Monocle, Wallpaper, Wired).

22122008037

Cristina

Cristina

Fishy, Ioana si Mery

Fishy, Ioana si Mery

Mery, Alex si Alexandra

Mery, Alex si Alexandra

Standard

3 gânduri despre „In jurul bradului

Lasă un răspuns

