Voyeuristic vorbind

Sania trasa de Dacie


 imag003

Imi place ca din cand in cand sa-mi aduc aminte de Raducu, de mine in copilarie. Am fost un copil tare fericit, mereu cu zambetul pe buze si gura cat o sura. Am fost al draculi, dupa cum zicea bunicul meu, Dumnezeu sa-l ierte. Imi placea sa arunc cu bulgari de zapada dupa gainile din curte sau sa le alerg pana nu mai puteam, sa ma tavalesc in zapada cu cainele sau sa-mi folosesc fundul pe post de sanie. Aveam doua sanii frumoase acasa, facute de tata si bunicu`. Una de lemn cu talpici din tabla si una cu cadru metalic, mult mai grea, care alerga ca vantu. Ei bine, eu le lasam acasa si ma dadeam cu sacu`. Un biet sac de nylon umplut cu paie din sura si legat la cap cu o ata subtire si o sarma. Doamne ce se mai muncea Tata Ion la sacii mei. Inevitabil din cateva ture stricam pretiosul obiect si in ziua ormatoare ceream un altul. Bunica a ramas socata, cand intr-o vara mi-am rupt in fund pantalonii de trenning de cate 26122008103ori m-am dat pe una dintre scurgerile podului care tocmai se construia langa casa. Si daca tot imi aduc aminte de momente soc…imi placea, ca pe la 3-4 anisori, sa-mi iau avant in Mosvich-ul meu decapotabil si sa intru in poarta sau in ziduri. Tata mi-a cumparat un Mosvich bej decapotabil cadou inca de pe vremea cand nu puteam ajunge la pedalele care puneau in miscare masina. Am facut cu ea inconjurul blocului, al satului si cand am crescut atat de mare incat nu mai incapeam in decapotabila mea bej mi-am pus intrebarea: de ce sa o dau mai departe?! De ce sa se bucure si un alt copil de ea?! Asa ca intam cu ea frecvent in ziduri, porti sau copaci. Virtually tot ce-mi iesea in cale. Oricum nu am stricat-o de tot si s-au mai bucurat cativa copilasi de ea dupa mine.

Mi-am adus aminte de toate astea astazi cand am realizat ca niciodata nu am fost tras cu sania de masina, cal sau alte mijloace decat mama, tata sau bunicii. Cum de am ajuns la concluzia asta?! Bunul meu prieten, domnu` Manea (Alex Manea) ne-a starnit de cateva zile sa mergem la saniat si azi in sfarsit ne-am strans gasca. Chiar daca Sor`mea (Alexandra Solomon) a lipsit, impreuna cu Mery, Cristina si Ioana ne-am indreptat catre Dejani, un paradis alb pe26122008106 care nu l-am mai atins de ceva ani. A fost genial. Primii pe saniuta am fost eu cu Ioana. Am ras de ne-am cocosat. Alex gonea cu 30 la ora prin gropi, peste denivelari prin zapada fara sa tina cont de noi, doi zgribuliti care nu mai puteau de ras legati cu o sufa de bara masinii. Au urmat Mery si Cristina. Cum ele nu au fost cuminti, Alex le-a tras cu 40 la ora si la un hop au sarit de pe sanie, fara sa pateasca nimic bineinteles. Dupa inca o tura fiecare, o semibataie cu zapada si doua probe de drift am ajuns aproape degerati la cabana lui Adi Lazea unde fetele au salvat onoarea masculilor si au baut vin fiert (eu nu beau de fel, iar Alex era cu masina). Iar pentru ca ziua nu se putea incheia fara ceva dulce, am zis sa dam o fuga pana la Sambata de Sus, unde, langa complexul turistic, ne asteptau Alexandra si noul ei prieten, Mihai, si nebuna de Ana Banana, pe care nu o mai vazusem de ceva vreme.

The bottom line is ca in doar cateva minute de mers pe sanie am redescoperit bucuria de a te distra cu prietenii. Parca am pierdut toata inocenta si spontaneitatea cu care ma laudam acum ceva ani si pe care as fi putut sa jur ca nu o sa ma pot lepada never ever. Dar iata ca timpul a trecut si chiar am uitat ce e cu adevarat fun.

Sper ca Dl Manea sa nu ma uite si sa mai repetam experienta asta pana la sfarsitul vacantei. E misto sa-ti aduci aminte de tine cand erai copil. Te simti mai bine, parca te-ai regasit…

26122008123

26122008141

26122008100

26122008144

imag000

26122008117

Standard

Un gând despre „Sania trasa de Dacie

Lasă un răspuns

