News

Noul Mercedes E Classe


2010-mercedes-e-class-15 

Oficial, W212 este cel mai urat E Classe din cate am vazut pana acum. Daca cu C si S au dres-o bine rau si au creat niste masini aratoase si fitoase, nemtii au dat-o rau in bara cu E. Parerea mea este ca noua limuzina Mercedes nu se compara vizual cu Seria 5 si nici macar cu A6, modele mult mai vechi.

Revenind la obiectivism, noul E va fi lansat peste o luna, iar primele informatii au fost piratate dintr-o brosura care si-a gasit drumul pe internet. Se poate spune ca Mercedes incearca o revenire la stilul boxy din anii 80 si la robustetea pe care acesta o oferea atunci automobilelor nemtesti. Aceasta reteta este valabila atat pentru interior, cat si pentru exterior. Volumele caroseriei au fost marite pentru a oferi un plus de confort pasagerilor.2010-mercedes-e-class-17 Ampatamentul a fost marit cu 20 de mm pana la 2.87 metri, in timp ce lungimea atinge acum 4.86 metri. Latimea si inaltimea nu au stat nici ele pe loc, ajungand pana la 1.85 si respectiv 1.47 metri. Propulsia este asigurata de o paleta completa formata din 10 motorizari, cinci diesel-uri (2.1 litri si 4 cilindri de 136, 170 si 204 CP, 3.0 V6 de 231 CP-BlueEFFICIENCY si 211 CP-Bluetec) si cinci benzine (1.8 in 4 cilindri de 184 si 204 CP, 3.5 V6 de 272-4Matic si 292 CP si 5.5 V8 AWD sau RWD de 388 CP).

Pana in 2010, Mercedes va prezenta si variantele station wagon, coupe si AMG, ultimul prevazut cu aproximativ 550 CP.

2010-mercedes-e-class-16

2010-mercedes-e-class-9

 

 

 

Standard

13 gânduri despre „Noul Mercedes E Classe

  1. Absolut nimic emotionant, in afara de bosajul aripii spate, care, ca si miniinovatie, da bine (preluat dupa conceptul shooting brake de la Paris ?)

    In rest, o manea cu lexus. Dar poate sunt eu prea rau 😉

  2. mi se pare usor hidos:P nu mi-a placut niciodata design-ul patratos, iar masina asta face abuz…dar, cu siguranta, tehnica va fi de exceptie si masina per total va fi un succes…

  3. Da, Alexandra, hauileo mancacias ce-mi sare invidia ! Glumesc 😉

    Revenind, ma consum de nerabdare sa vad si noul seria 5, concurentul direct. Surclasare sau ?

  4. anakin zice:

    vreau sa vad masina pe strada, inainte de a face comentarii definitive. eu zic ca nu arata rau deloc, cel putin in poze. in ceea ce priveste seria 5 de la bmw cu care tot este comparata clasa E, vreau sa spun ca actuala (seria 5) este mai urata ca precedenta, lucru vlabil si la seria 3. asa mi se pare mie. mercedesul domina clar bmw si audi, desi si acestea sunt la mare inaltime. oricum, un mercedes va fi intotdeauna masina ideala.

  5. pe mine nu ma prea incanta…coupe-ul mai misca ceva, insa sedanul mi se pare ca se intoarce mult prea mult in trecutul Mercedes…mare, patratos…o caramida ambulata…Seria 5 chiar imi place…modelul nou mi se pare chiar reusit…din seria 3 imi place doar coupe-ul, dar BMW-ul fata de care o sa am intotdeauna un soft spot este Seria 1. Foarte frumos…

  6. Manu zice:

    Mie sincer imi place mai mult decat intreaga sa competitie (din segment), fiind pe locul 2 in topul masinilor preferate de mine, dupa S Classe. In momentu de fata am E Classe W211, modelul precedent.
    Designul incepe sa tinda mai nou la Mercedes spre forme asemanatoare cu ce facea Chriss Bangle la BMW si anume forme patratoase si radicale agresive. Multora nu le-a placut, multora le-a placut. De exemplu multi ziceau ca seria 5 din prezent e urat si il preferau pe cel precedent, modelul 95-03. Mie modelu ala, fara M pachet m-i se pare lipsit de design, fiind doar util. Gusturile nu se discuta, bineinteles :))…

    Numa bine.

Lasă un răspuns

