Articole, News

Noul BMW Z4


 2009-bmw-z4-wallpapers-1

BMWblog.com a publicat la inceputul lunii decembrie primele poze cu noul Z4, despre care bavarezii spun ca ar fi the next big thing in materie de roadstere. Lansarea noului Z4 a avut loc in data de 11 Ianuarie la NAIAS.

E adevarat ca masina asta are o alura istorica: capota lunga, postul de conducere si consola spate mici, scaunele 009asezate aproape pe puntea posterioara. Vechiul acoperis textil a fost inlocuit cu doua panouri din aluminiu care se retrag in portbagaj automat in doua zeci de secunde. Mai mult decat atat, BMW se lauda ca Z4 ar fi primul CC al carui acoperis poate fi actionat din cheia de contact inteligenta prin optiunea Comfort Access. Tot la capitolul schimbari se incadreaza si numele seriei, mai precis codificarea modelelor in functie de tractiune si motorizare. Denumirea simpla a fost data pe una ce se aseamana usor cu un cod de bare: Z4 sDrive 23i (204 CP), sDrive 30i (258 CP) şi sDrive 35i (306 CP).

Chiar daca liniile generale au ramas in mare aceleasi, caroseria lui Z4 are o suprafata vitrata totala cu 14% mai mare 010decat a modelului precedent, in timp ce vizibilitatea prin lunetă îmbunătăţită cu 52% si cea laterala cu 40%. Intocmai pentru a sublinia aceste caracteristici imbunatatite, stalpul A al caroseriei a fost vopsit in negru sugerand spatialitate si deschiderea habitaclului.

Din punct de vedere estetic, Z4 are cate ceva din fiecare clasa in care bavarezii sunt prezenti. Pe langa elementele tipice BMW, grila dubla a radiatorului, farurile duble si hoffmeister kink, noul roadster se aseamana cu 3 cand vine vorba de faruri, cu 1 si 7 la inclinatia soclului care sustine kidney grill-ul si cu 6 in spate. Parca aceste forme nu s-au completat niciodata mai bine. Intreaga caroserie este delimitata de cele doua linii de forta care 011unesc pe rand fata de spate si traseaza arcele de cerc pentru pafon si incadramentele rotilor. Aceasta constructie aparent simpla dinamizeaza puternic intreaga caroserie, in primul rand prin arcuire si nu in ultimul rand, prin jocul de umbre pe care il creaza.

2009-bmw-z4-wallpaper-1

2009_bmw_z4_sdrive35i_image002

bmw_z4_05

104

100

002

Anunțuri
Standard

4 gânduri despre „Noul BMW Z4

  1. …si n-ai zis, iti place sau nu ? ai fi vazut altfel ? e o evolutie sau o revolutie pentru tine ? se inscrie in trend sau e BMWtrademark ? (de exemplu, ca si 370Z, eu cred ca s-a cam depreciat in termeni de design, imagine, exprimare fata de generatiile anterioare)

    spor la articole, te citesc cu interes 😉

  2. per total noul Z4 e una dintre masinile mele preferate…chiar acolo langa Seria 1, C4 Coupe sau A5…sincer, ma asteptam la ceva mai spectaculos…daca te uiti atent, dupa cum scriam si in articol, fata masinii e luata de la treiar, iar spatele de la sesar, cat despre laterale…reprezinta o evolutie a vechiului Z4…daca te uiti la principalii concurenti (Alfa Spyder, Mercedes SLK sau Audi TT) e o masina in trend, aici intervin proportiile istorice de care vorbeam. intr-adevar 370 Z ma dezamageste…mi se pare mult prea cocosat…

    iti multumesc mult, sper sa ma pot ridica la asteptarile tale in continuare

  3. Connect zice:

    In constanta este un Z4 modelul nou. In realitate cand o vezi masina pot sa zic ca este vis 🙂 pur si simplu este bestiala. Formele sunt clare si pare foarte agresiva. Pot sa zic ca este un sesar mai mic .Mie unul imi place foarte mult masina fiind parcata in mall tot timpul de prima oara cand am intrat am observat`o. Pur si simplu mi-a sarit in ochi iar de atunci de fiecare data cand intru cu masina in parcare arunc un ochi la ea 🙂

  4. da, ai dreptate… work of art!n-am vazut foarte multe, dar am si eu una in drum spre casa si o admir de fiecare data. e un ciocolatiu foarte misto, dar mi se pare ca cel mai bine o prinde albastrul…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s