Articole, News

Peugeot 3008-intre MPV si SUV


 Seria 00 de la Peugeot continua cu un model nu la fel de socant precum 1007 sau copiat precum 4007.

0021

3008 este cea mai noua propunere Peugeot in segmentul compact. Francezii ne amenintau de ceva vreme cu acest model, iar rezultatul nu e rau deloc. Mai ales daca il privesti de la interior inspre exterior. Desi carcotasii blameaza mica asemanare dintre bordul lui 2008 si al Audi-ului R8, interiorul reprezinta o imbinare fericita a stilurilor sportiv/hard core. Noul model este pozitionat la granita dintre MPV si SUV, cei mai apropiati concurenti fiind Scenic Conquest si Nissan Qashqai, ultimul performer de top pe piata europeana, avand in oferta si o varianta cu sapte locuri.

peugeot-3008-6

Cum era si de asteptat, interiorul lui 3008 este „pavat” cu spatii de depozitare, ale caror volum poate ajunge la 50 de litri. Cei 512 litri ai portbagajului pot fi accesati prin intermediul usii portbagajului split tailgate. Mai mult decat atat, volumul util poate fi impartit in trei spatii mai mici gratie sistemului de compartimentare pe trei nivele de inaltime.

Pentru inceput, 3008 va fi oferit doar cu tractiune fata, versiunea 4×4 urmand sa fie lansata in 2011 odata cu primul peugeot-3008-311automobil PSA echipat cu tehnologie hibrida Hybrid4. 3008 Hybrid4, va folosi un motor conventional pentru punerea in miscare a rotilor fata, in timp ce puntea spate va fi urnita de un motor electric asezat in portbagaj. Chiar daca tractiunea 4×4 nu este inca o realitate, clientii vor putea alege pachetul de dotari Grip Control format din cauciucuri speciale pentru noroi si zapada si un sistem inteligent de tractiune. Acesta poate comanda ESP-ul, dar si programe de tractiune pentru drum normal, zapada, noroi, nisip sau gheata/zapada. Conform fabricantului, aceste doua facilitati pot compensa lipsa tractiunii spate in situatii limita pentru tractiunea fata.

Cat despre motorizari si transmisii, clientii vor putea alege urmatoarele configuratii: 1.6 HDI 110 CP-manuala, 6 109trepte, 2.0 HDI 150 CP-manuala, 6 trepte, 2.0 HDI 163 CP-automata, 6 trepte, 1.6i 120 CP-manuala, 5 trepte, 1.6i 150 CP si 1.6i 156 CP-automata, 6 trepte.

 

Parerea mea?!

Peugeot ne ameninta de ceva vreme cu masina asta si, sincer, ma asteptam si la o varianta cu tractiune integrala, doar se lauda ca ar avea si ceva din SUV. Interesanta este totusi dotarea masinii cu un sistem inteligent de tractiune. Vor putea doar doua roti si tehnica frantuzeasca sa-l scoata pe 3008 din anumite incrucaturi?! Din ogasile inghetate ale Romaniei probabil, dar un drum de munte, ceva?! In al doilea rand, cred ca lipsesc niste scaune. Toate MPV-urile care se respecta, din clasa compacta cel putin, au trei rnaduri de scaune. Pentru moment in diagramele oferite de constuctor nu am vazut nimic in sensul asta si nici in comunicatul scurt nu am citit. Oricum, ca design il consider o reusita… E o noua interpretare a design-ului Peugeot. Cam prea patratos as zice, dar se potriveste cu destinatia masinii. Nu as fi vazut un 308 inaltat catarandu-se pe borduri sau trecand prin paraiase pe la tara. Mi-as cumpara 3008 doar pentru interior. Formele si solutiile sunt foarte aratoase si reusesc sa surprinda o urma de sportivitate.

107

peugeot-3008-30m

peugeot-3008-241

003

Anunțuri
Standard

2 gânduri despre „Peugeot 3008-intre MPV si SUV

  1. Miker zice:

    La interior arata f bine masina,bordul,iti da impresia k esti intr-un avion,in schimb designul exterior…hmm…fatza masinii arata binisor,insa „fundul” puteau sa il fak mai atragator..cat despre tip..semanam ..ms pt complimentul indirect facut 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s