News

Ostracizarea „saracilor”


 In dimineata asta am fost trezit de o stire cvasi bomba: masinile luate pe leasing sau de serviciu nu mai au ce cauta in parcarea din fata blocului. Adica de esti sarac si nu ai masina pe persoana fizica care esti sau daca esti mult prea important si destept de ai masina de firma tocmai te-ai transformat in cel mai mare looser. Tu i-ai revotat si acum nu mai poti beneficia de locul pe care in urma cu ceva vreme l-ai platit in parcarea blocului. De ce?! Pai masina nu are aceiasi adresa ca tine, adica nu e luata in spatiu, zic…

Dupa ce ca locuri de parcare oricum nu sunt suficiente acum primaria ii ostracizeaza, ca sa nu zic, discrimineaza pe cei care au masinile pe leasing sau de firma. Ceea ce mi se pare o aberatie totala. Adica masina e a mea, eu o platesc, doar ca in sistem leasing, sau, pentru ca muncesc de-mi sar capacele si sunt capabil, am primit-o de la firma drept recompensa. Iar cand vin acasa nu am unde sa o parchez pentru ca nu am dreptul. Pai, o las pe bordura sau in mijlocul strazii…iar daca o gasesc lovita sau zgariata o sa raman o vreme fara ea, o sa-mi creasca rata la casco si o sa am numeroase batai de cap. Si poate, o sa vin cu factura de reparatie la primarie, care-mi incalca dreptul de a plati si beneficia de un loc de parcare. Asta e un caz tragic bineinteles, dar din pacate este o realitate. In Rahova, strada Barca, unde in prezent imi desfasor boarfele si masina, niciodata nu au fost suficiente locuri de parcare. ADP-ul a venit in vara si a largit soseaua, a facut niste locuri in borduri si gata…iar cum locurile nu au ajuns tuturora, tocanita de masini ajunge seara sa ocupe inclusiv prima banda de trafic. Deci dupa ce ca unii dintre noi stam in casa ca pe ace ca nu cumva sa ne gasim masina lovita, ii fortam si pe altii afara din parcari, care in mod normal nu incurcau. Da, sunt de acord sa scoatem din parcari microbuzele si autospecialele, dar nu un biet Ford Fusion (masina de serviciu a unui vecin) sau un Chevrolet Spark (masina luata pe leasing a unei vecine de palier).

Intreg articolul, dar si o posibila rezolvare in EVZ.

Standard

6 gânduri despre „Ostracizarea „saracilor”

  1. eress zice:

    E foame de bani. Simplu si urat. Printre multe alte tare si meteahne ale neamului romanesc, se introduce singur un nou neologism, derivat dintr-un nume propriu: Dalism. Da, de la parcari si bani luati degeaba. Suferim (si) de dalism.

  2. eress zice:

    Nemaivorbind de caterinca faptului ca acum vad ca ne-am ales azi aceleasi teme de la wordpress… Offtopic, offtopic :))))

  3. pai e ok…daca faci dovada ca stai acolo in bloc, adp-ul iti loc de parcare…masura asta a primariei este valabila doar pentru masinile de firma sau leasing ale caror propietari au locuri cumparate de la ADP…daca nu e loc de la ADP masina poa` sa stea si intr-o roata ca nu zice nimic…

Lasă un răspuns

