Articole, News

Debutul lui Focus RS


2008 New Ford Focus RS

2008 New Ford Focus RSFord a inceput in 20 ianuarie la Saarlouis, Germania, asamblarea celei de-a doua generatii Ford Focus RS. Acesta este propulsat de un motor turbo de 2.5 litri, care dezvolta 300 CP si 440 Nm cuplu. Sportiva cu tractiune fata atinge suta in 5.9 secunde, iar viteza maxima comunicata este de 263 km/h. Comercializarea va incepe in luna martie a acestui an, in 20 de tari Europene. Analistii estimeaza ca printre pietele principale pentru acest model se vor numara Germania, Rusia si Suedia.

2008 New Ford Focus RS

Standard

9 gânduri despre „Debutul lui Focus RS

  1. eress zice:

    o masina pe care cu siguranta (eh, exagerez, la plus 30000 euro as fi sarit mai sus ca pretentii) as fi cumparat-o daca era disponibila de prin august de cand am pus eu mana pe a mea HH.
    300 CP si 440 Nm + diferential pe tractiune fata = nebunie curata pe viraje. un kart veritabil care sigur scoate untul adrenalinei din jonglarea puterii si a maselor pe un traseu sinuos. doamne ce pretios sunt :))

  2. cred ca o sa-mi placa masina asta, desi nu sunt eu fan inrait al vitezei si nu gasesc placere in drifturi, liniute sau alte alea…am mers ceva cu actualul Focus ST si mi-a placut mult…oricum, urmatoarea masina o sa fie ceva sport…dar nu exagerat…pana in 150 CP…sau pana in dublu fata de ce am acum…adica 2×90 😛
    ce masina?! ce masina?!?!

Lasă un răspuns

