News

Clio face-lift vine la Geneva?!


 Renault este poate cel mai ocupat constructor al momentului. Asta daca ar fi sa ne luam dupa zvonurile referitoare la numarul lansarilor din acest an de la Salonul Auto de la Geneva. Ieri va anuntam ca francezii vin la Geneva cu noul Megane Coupe RS, insa aseara am aflat ca si noile Scenic (Scenic si Grand Scenic) si Megane GrandTour vor fi prezente. Despre cel de-al doilea informatiile sunt vagi, insa Scenic-urile nu mai sunt de mult un secret. Cam din vara, de cand Renault a depus la OHIM primele schite de omologare ale acestora. Dar iata ca in dimineata aceasta o noua stire bomba ia lumea auto si clasa mica prin surprindere. Clio III face lift a fost spionat necamuflat intr-o parcare din Olanda. Noul model preia trasaturi de la nouile Scenic, Megane si Laguna, insa forma generala a ramas aceeasi. Va trebui sa asteptam deschiderea Salonului Auto din martie pentru mai multe detalii.

renault-clio-iv

Standard

2 gânduri despre „Clio face-lift vine la Geneva?!

  1. eress zice:

    da, vine. si in afara de el s-ar putea sa vina si megane tricorp (in plus fata de ce-ai scris tu). geneva ramane inca, in plina criza, un salon cu traditie al anului. eu unul incerc sa strang din… si poate o sa reusesc sa ajung acolo. 🙂

  2. eu as vrea sa merg la Mondialul de la Paris…dar nu stiu de o sa ajung vreodata pentru ca acum muncesc sa-mi schimb masina…inca imi dau pumni in cap ca nu mi-am luat C4 si muncesc din greu pentru un 150 CP in primavara lui 2010…deci Paris can wait:))

Lasă un răspuns

