Articole, News

Lancia Delta-impresii la cald


 In ultima vreme mi se intampla din ce in ce mai rar sa ies la masa linistit si sa lenevesc in fata farfuriei cu mancare calda asteptand ca pauza de masa sa treaca. Insa cand apuc sa ma delectez in maniera mai sus enuntata, I go out with a bang. Ei bine, astazi Victor mi-a facut o surpriza si m-a scos la masa la „tomberonul” din colt pentru nitel junk food. Foarte bine zic, nu mai mancasem de ceva vreme KFC. Si, in stilul propriu, nu am dus lipsa de stil, caci la scara biroului m-a asteptat o superba Lancia Delta de culoare neagra. Victor nu se dezminte niciodata.

03022009258

Am vazut de cateva ori aceasta simfonie de forme trecand pe langa mine pe strada si de fiecare data m-am visat inauntru de parca Delta ar fi fost cel putin Bentley de juma` de milion. Nu va mai aburesc cu explicatii pompoase despre design, de superba o vedeti si voi, ce rost mai are sa-mi tocesc tastatura.

Avem in fata noastra, doamnelor si domnilor, o Lancia Delta care-ti ia mintile prin motorizarea diesel de 190 CP si 03022009250doar 1.9 litri. Cuplu mareee, putin zgomotoasa la exterior, insa ca un cavou la interior, ma refer din punctul de vedere al insonorizarii. Aaaa si ca tot vorbim de asta…clicaitul stresant al semnalizatoarelor abia ca se aude la masina asta, ceea ce e super bine…acum nimeni nu o sa -ma mai poata depista locatia (da, recunosc, tot timpul cand plec incognito undeva mint ca sunt acasa si cand sunt cel mai convingator se aude clantanitul semnalizarii). How cool is that?! Sa revenim…valoare de catalog?! 25180 € cu TVA pentru Oro si 26670 € cu TVA pentru Platino. Si ceva imi spune ca eroina viselor mele era cea mai fitoasa varianta. Avem doua trape mari si late, care pot fi acoperite de jaluzele, si niste scaune HUGE, de parca ar fi chaise longue-uri din secolul 18. Bancheta mi s-a parut putin cam prea adanca, lucru care ar putea sa-i deranjeze putin pe ocupantii mai mici de statura. Chiar si asa, in spate Delta are loc de limuzina…iar materialele sunt si ele similare. Plansa de bord este imbracata, ca si la Bravo, in spuma si este acoperita cu un material moale de foarte buna calitate. Plansa de bord este eleganta si unitatea cromatica, constrastul dintre argintiu si negru vine sa completeze nuanta premium a masinii. Butoanele sunt usor de accesat si functia lor este clar trasata de pictograme, care nu ies intr-un mod ostentativ in evidenta.

030220092462

03022009249

03022009256

03022009255

Per total Delta intoarce capete in orice circumstante, prin caracterul usor premium si design-ul elegant. Promit sa va furnizez mai multe informatii, complete si detaliate, in curand…

 

Standard

2 gânduri despre „Lancia Delta-impresii la cald

  1. eress zice:

    mie marketingul nu-mi place la lancia. de la delta integrale la lux, fluiditate si opulenta la bani destul de putini. si asta incepand cu thetis, continuand cu ypsilon si culminand cu delta. parca ceva nu se leaga pentru mine… nu contest dotarile si look-ul dar imi lipseste heritage-ul si pozitionarea pe piata.

  2. in romania nu cred ca avem o piata reala pentru genul asta de masini. am mers cu Ypsilon o buna perioada de timp, atat cu MomoDesign-ul de 105 CP, dar si cu low power-ul de 75 si sunt masini cu adevarat deosebite…nu e neaparat de vina marketingul cat mentalitatea consumatorului… mie imi place super mult brandul, pacat ca sunt preturile cam piperate…adica la 26.000 euro masina din imagine concureaza cu Seria 3 si chiar daca are ceva mai multi cai, nu are prestigiul si fitza unui BMW…eu cred ca e ceva mai sexy decat un seria 1 si ceva mai rasata…nu cred ca Lancia ca brand, sau delta, pot fi digerate de oricine

Lasă un răspuns

