Articole, News, Voyeuristic vorbind

My ultimate celeb car


Zilele astea am descoperit un nou site de masini (www.autoevolution.com) si, odata cu el, un articol misto adresat gagicilor, cu titlul What Car Would You Buy if You Were a Star? Normal ca am fost repede pus pe ganduri si am dat iama in blog sa va impartasesc preferintele mele. Zabovind insa asupra site-ului proaspat gasit, am descopeit ca echipa editoriala este formata numai si numai din romani, pe numele lor Alex Oagana, Bogdan Popa, Madalina Iancu, Ovidiu Panzariu si Tudor Raiciu. Site-ul nu seamana cu niciun altul vazut pana acum in tara noastra si, sincer, mi-a dat impresia ca ma aflu in fata unui portal cel putin UK-istic sau nemtesc. News-urile sunt proaspete, editorialele la fel, iar in sectiunea de test drive am descoperit modele chiar noi pentru piata noastra, conduse, pozate si toate cele in patria noastra.

c4-face-liftRevenind la subiectul articolului, trebuie sa recunosc faptul ca de multe ori m-am gandit ce masina mi-as dori/cumpara daca as fi o vedeta sau un om de afaceri cu un cont gras in banca.

Propun sa plecam de la un success moderat, un salariu de 1.500 de euro pe luna, cam atat se zvonea ca ar fi castigat Andreea Spataru la National ca asistenta a matinalilor Razvan si Dani. Pai, cred ca mi-as cumpara o masina de imagine ieftina, iar o alta parte din bani i-as investi intr-un apartament sau o garsoniera intr-o zona buna. Mi-as lua un Fiat 500 sau un Citroen C4 Coupe, sau un Peugeot 207 CC. Daca as atinge succesul ca actor de telenovele, de talia Adelei Popescu sa spunem (al carei onorariu se zvoneste ca s-ar ridica la 13.000 de euro), m-as rasfata intr-un SAAB 9-3 Cabrio sau intr-un Volvo C70. Probabil ca masinile astea ar ramane la mine pentru cativa ani buni, pentru ca restul banilor castigati s-ar duce intr-o casa pe pamant in afara Bucurestiului si intr-un cont bancar special conceput pentru a ma intretine la batranete. Sa zicem ca as fi un Stefan Banica. Sala Palatului plina ochi de trei ori pe an, cateva sezoane de Dansez pentru tine si o cariera de saab_93interpret in spate mi-ar fi adus de ceva vreme bani de un Nissan Murano sau un Lexus RX 450h, cu toate ca prima varianta mi se pare mult mai potrivita. Sigur imi permit deja si o a doua masina. Iar pentru ca ma lafai in SUV, cu care imi plimb zanele, al doilea mijloc de transport ar trebui sa fie o masina doar pentru mine, hai sa spunem un BMW Z4 sau un Alfa Romeo Brera.

Let`s say ca pana la 35 de ani o sa ating succesul Mihaelei Radulescu. Porsche ar fi o alegere fireasca si binevenita. Cu toate ca unii m-ar putea categorisi ca partinitor, tot doua Porsche, sau chiar trei, as conduce si eu. Un Cayenne diesel, un 911 Targa 4S si un Boxter. Iar daca vreodata o sa-mi las mustata grizonata sa se inalte la cer si o sa detin un intreg grup de importatori auto (pentru cine nu si-a dat inca seama este vorba despre Tiriac Auto), atunci in mod sigur as lua-o razna. Cred ca as conduce (da as conduce, nu m-as lasa condus), un Maybach si un SLR, duminica, iar in restul timpului cred ca as putea atrage atentia cu un Bentley GT Convertible sau un Fisker Karma.

QUANTUM FUEL SYSTEMS HYBRID SEDAN

Standard

Lasă un răspuns

