Articole, News

www.testcar.ro


 print-screen-testcar

In ultima perioada muulta lume m-a certat pentru ca nu mai scriu despre masini, ca nu mai testez si ca, mai grav, nu-mi mai impartasesc impresiile. Ce-o fi cu asta? It`s not like as fi fost cel mai mare si mai tare „pilot de test”-urasc tag-ul asta… . Ca sa evit cicalelile am inceput sa scriu pe blog si totul parea sa mearga bine, pana cand un amic m-a intrebat…Bine, bine, dar testul pe cand? Good!, de data asta trebuie sa fac ceva definitiv si permanent…asa ca m-am lasat inrolat si in echipa http://www.testcar.ro . Nu am renuntat la Max si nici nu o voi face pentru ca ma simt extraordinar in echipa asta si ne distram asa bineee…De astazi, 20 februarie, timpul meu liber s-a impartit in doua: invatatul pentru licenta si TestCar.

TestCar este cel mai nou produs auto online si are la baza un concept foarte simplu: informarea corecta a viitorilor cumparatori de automobile despre noile modele aparute pe piata, de modul in care ele se comporta in utilizare prin realizarea testelor dinamice, dar si despre elemente de securitate, siguranta si sisteme tehnice inovatoare pe care constructorii le implementeaza pe automobile. Este un produs Two Smart Media si in spatele lui se afla Victor Coltanel, care activeaza de noua ani in domeniul auto si care a fost, pe rand ce-i drept, redactor si redactor sef al revistei AutoExpert. Ce-o sa fac eu pe acolo?! O sa scriu…:)) O sa va tin la curent cu ultimele stiri, dar o sa va si povestesc in detaliu despre cele mai noi modele aparute pe piata. Cam ce am facut pana acum si pe blog. Si, daca tot veni vorba de asta, blogul o sa ramana si o sa-si faca treaba in continuare, sper eu, la fel de bine.

 

Asadar, sa ne vedem cu bine pe print in Max si online pe blog si TestCar.

Standard

5 gânduri despre „www.testcar.ro

  1. Yupiii ! 🙂 hai, spor la treaba! Si daca ai cumva de testat si de scris despre mai multe masini o data si n-ai cum, sa-mi dai si mie un semn, sa ajut cumva :))

Lasă un răspuns

