Muzica mea, News

Filmele la care ma duce Ina


Week-end-ul, pardon, duminica  asta (singura zi cat de cat libera din finalul saptamanii), am fost super lenes. Nu am scris nimic, nu am editat nimic…am stat…si in statul asta Ina mi-a propus niste filme super nice, pe care o sa mergem impreuna sa le vedem…Trei dintre ele imi plac maxim…Confessions of a Shopaholic, I love you, Man si New in Town

Confessions Of A Shopaholic

My favorite line: You speak Prada?!

I love you, Man

Ina imi spune ca atunci cand a vazut trailer-ul s-a gandit la mine…favorite line: -You`re gonna ask them on a man date. Casual lunch, after work drinks, you`re not taking these boys to see The Devil Wears Prada! -God, I love that movie…

New in town

Cam asa ma simt eu cand ma duc la tara…recunosc, mi-am trait verile pana la 18 ani la tara, dar parca de cand am venit la Bucuresti nu ma mai prea identific:))

Favorite lines: Wow, what is that? -We call that snow, dear. // I’m a city girl but I know how to light a fire. Where is the switch?

The proposal

Favorite line: –What is that?!?! Oh my God, what is that?!?! -I`m sorry, it`s…the morning!

 

 

 

Standard

Un gând despre „Filmele la care ma duce Ina

  1. misto – mai descretzeste fruntzi … oricum la cata violenta exista in filmele de azi, trebuie sa mai vedem si comedii romantice

Lasă un răspuns

