News, Voyeuristic vorbind

BMW X1 – the next IT


 bmw-x1_concept_2008_1600x1200_wallpaper_06

Aseara m-a mancat sub limba si m-am angrenat intr-o discutie aprinsa (despre masini evident) cu un cunoscut. Subiectul a fost, bineinteles, masina mea preferata. Tipul nu intelegea cum de pot sa-mi placa in acelasi timp si C4 sibmw-x1_concept_2008_1600x1200_wallpaper_07 Seria 1, adica unde e punctul comun? In viziunea lui, C4 este o masina cool, dar proasta (vorbim despre vechile conceptii ca masina frantuza ar fi varza comparata cu nemtoaica), iar Seria 1, tot in viziunea lui, e o blasfemie la adresa spiritului bavarez. Dupa ce i-am explicat motivele exacte pentru care fiecare dintre cele doua isi adjudeca un loc in topul meu, ma intreaba: Care crezi ca este cea mai importanta premiera din 2009? Am stat putin si am rumegat…ar fi fost 500 Abarth sau Insignia, GTbyCitroen (care cica intra in productie), ar fi fost Tesla S si Golful GTD, insa dupa doar cateva secunde de cugetare am stiut ce vreau: X1 !!!

bmw-x1_concept_2008_1600x1200_wallpaper_01

Premiera mondiala a celui mai mic SUV BMW va avea loc (cel mai probabil) la Frankfurt si asta inseamna ca pe la noi bmw-x1_concept_2008_1600x1200_wallpaper_03masina o sa aterizeze in decembrie sau, cel tarziu, ianuarie, adica just in time pentru promotiile de iarna. De ce-mi place?! Pai, fiind un fel de Seria 1, ar trebui sa se incadreze in clasa SUV-urilor compacte (Tiguan, CR-V, Kuga) si asta inseamna ca va avea un motor diesel de cel putin 2 litri (care cuplat la Efficient Dynamics ar trebui sa fie si econom si sprinten si tot ce vrei)…si va fi usor de condus, dat fiind faptul ca masina o sa fie muuult mai mica decat un X5, de exemplu. In plus, desi un BMW ramane un BMW, X1 va fi un SUV destul de ieftin si va rupe piata. Mercedes, Volvo, Audi sau SAAB nu au niciun model in segmentul asta si asta inseamna ca X1 va detine monopolul pe felia subcompacta a SUV-urilor. Design-ul e fara discutie punctul forte al lui X1, iar daca interiorul va arata la fel de bine ca cel de pe 5GT sau Seria 7, succesul va fi garantat…

bmw-x1_concept_2008_1600x1200_wallpaper_02

Va urma…

Standard

Lasă un răspuns

