Articole, News

Fiat 500 Abarth


080708_ab_500_12_1024

Sau pe ce sa cheltui 20 de mii fara sa-ti para rau

Am eu o vorba pe care o impartasesc si majoritatea prietenilor mei: Tot ce e fain vine din afara sau de la H&M. Ei bine, incepand de astazi am hotarat sa restrang spatiul geografic si sa-mi schimb nitel zicala in: Tot ce e fain vine din Italia, din 080708_ab_500_32_1024afara sau de la H&M… Inainte sa radeti sau sa va socati, dupa caz, lasati-ma sa va lamuresc…stand azi la semafor in drum spre faculta am auzit ceva bolborosind langa mine. V-am spus oare ca merg cu geamul masinii putin deschis ca sa nu dau drumu la clima? (sunt zgarcit, stiu, dar benzina e bani!!! ) In fine…revenind la bolboroseala…nu i-am dat atentie, gandindu-ma ca iarasi si-a adus unu vreo rabla de BMW din Germania cu toba perforata. Ei bine, mi-a cazut guma din gura cand de langa mine a tasnit in rond la Unirea un 500 Abarth! O masinuta de 135 de cai pe care, daca ar fi trait in America si ar fi avut pana in 21 de ani, niciun functionar de parc de distractii nu ar fi lasat-o sa urce in carusel. Are doar 3.65 metri lungime, dar atinge suta in 7.9 secunde.

080708_ab_500_35_1024

Ajuns la facultate am intrat pe wireless si m-am documentat! Nu m-am uitat la specificatii si am sarit direct la preturi care, spre dezamagirea mea, sunt mai mult decat piperate. Sunt un camp de chili…Un 500 Abarth de baza costa in Italia 080708_ab_500_41_102418.500 de euro si nu e deloc glamuros…ma refer comparat cu cel din reclame! Nu m-am abtinut si l-am configurat…pretul final? 21.540 euro.

Iata despre ce e vorba…culoare rosie 400 de euro (mai poti allege albul perlat, care te costa 1000 de euro sau griul de 350), jante de aliaj 205/40 R17 200 euro, scaune sport din piele rosie si neagra 250 de euro (scaunele sport sunt standard insa materialele in care sunt imbracate difera), climatizare automata 420 de euro, skydome retractabil 810 euro, kit estetic 200 euro (sticare laterale Abarth si oglinzi asortate) si sticar scorpion 60 euro.

<!–[if gte mso 9]> Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]–><!–[if gte mso 9]> <![endif]–>

Tragi linie si esti putin socat, totusi vorbim de o masina de clasa mini…apoi te uiti la fisa tehnica si cand se intampla asta 22.000 euro nu ti mai par putini…

080708_ab_500_37_1024

Standard

Un gând despre „Fiat 500 Abarth

Lasă un răspuns

