Articole, News, Voyeuristic vorbind

BV 01 RBO


 dsc02070

Mare fericire mare in sanul familiei mele. Dupa numeroase piedici, acte pierdute si o tarla de bani cheltuiti pe o operatiune relativ simpla, au venit numerele de inmatriculare, dar si talonul masinii mele. We`re proud to say that it`s a piesa (dupa cum ne place sa ne alintam cu Maria)…BV 01 RBO stands for tot ce mi-am dorit in ultimii ani: masina mea, pe care sa o botez cum vreau eu si de care sa ma bucur din plin. Am asteptat ani buni si, chiar daca nu am satisfactia de a fi muncit pentru ea, sunt convins ca de azi inainte mi-o voi intretine singur (hell, deja am platit nu stiu cate sute de euro pe la Casco si altele pe benzina…ce poate fi mai greu? ).

Au existat si gurile rele, care m-au acuzat de plagiat, dar sincer nu m-am prea gandit ca numarul meu (sau ma rog formatul combinatiei de litere) se mai regaseste si pe barele altor masini celebre: EBA e Range-ul Elenei Basescu, MPE e BMW-ul lui Mihai Petre iar MIR a fost Q7-ele divei Mihaela Radulescu. Si, in the end, WTF (???), mi-am pus ce-am vrut si-mi place de mor. Desigur ca exista si acei oameni care in desteptaciunea lor ma intreaba de la ce vine O si tot nu inteleg faptul ca vine de la Radu B0rcea. Cea care-mi descreteste intotdeauna fruntea, Maria „Piesa Nr 1 Feminina” Fagarasanu, a fost si cea care a dat cea mai pertinenta traducere numarului meu: Number One Piesa is Radu Borcea….asta pentru piesele se respecta intotdeauna.

Standard

2 gânduri despre „BV 01 RBO

  1. Urarea mea, ca la multi altii, e sa nu te tina prea mult. S-o schimbi cu un One-77. Chiar daca sunt numai 77. SH si tot e bun. 😀 S-o stapanesti sanatos si fara evenimente.

  2. merci mult de tot! sper sa ne vedem cat mai des prin trafic!:D… ma gandesc deja cu ce o s-o schimb, dar un 120d coupe sau un C4 coupe would very much do it:))

Lasă un răspuns

