Opel prezinta astazi primele detalii ale noii Insignia OPC. Modificarile subtile ale caroseriei ascund o tehnica imbunatatita spre total noua. Insignia OPC este primul model Opel Performance Center cu tractiune integrala si ce mai tractiune integrala…preluat direct de pe SAAB 9-3 Turbo X, sistemul 4×4 permanent este prevazut cu eLSD (electronically controlled limited slip differential), care poate transfera pana la 40% din putere rotii spate cu cea mai buna aderenta. Pe langa acest performant 4×4, inginerii OPC s-au folosit si de noi frane Brembo, dar si de o setare a suspensiilor cu totul diferita. Opel Insignia OPC sau Vuxhall Insignia VXR va concura direct cu automobile premium super sport precum Audi S4 si pentru asta este aruncat in lupta cu o motorizare de 325 CP, 2.8 litri V6. Conform datelor oferite de constructor, masina atinge suta in 6 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Asta in comparatie cu S4, care cu cei 3 litri si 333 CP atinge prima suta in 5.1 secunde.