Voyeuristic vorbind

Good to be back…


Am revenit din scurta vacanta de Paste si nu-mi prea simt bateriile incarcate. Am tot alergat zilele trecute. De acasa la tara, de acolo la Biserica si de la Biserica in vizita pe la prieteni si neamuri. N-am prea dormit, dar ma simt bine, poate ca la asta contribuie si vremea de afara.

Anul asta Iepurasul a fost darnic, am primit un update al contului bancar, cu care o sa-mi platesc niste rate la scoala, dar cea mai importanta supriza mi-a facut-o anu` asta Sorin Grumazescu, care a scris un articol misto despre moi pe www.automod.ro . Multumesc Sorin!!! De mult nu s-a mai scris despre mine asa misto…deci, mii de multumiri!:P

In rest liniste si pace…am renuntat la mesajele pascale trimise ca mass si am urat un simplu „Paste Fericit!!!” oamenilor care conteaza si care chiar am vrut sa stie ca ma gandesc la ei. Sper ca toata aceasta lume a primit mesajul… Am descoperit ca later is more:)) Am plecat de la Fagaras tarziu rau, noaptea tarziu si am ajuns in timp aproape record la Bucuresti, fara aglomeratie sau alte impedimente si cu doar doua pauze de pipi si tigare (Ale si Ioana). Cred ca de azi inainte doar asa o sa merg…asa ca aviz amatorilor care-mi sunt de obicei copiloti…

O sa mai merg la Fagaras pe 1 mai, cand se deschide si strandul…can`t wait! 😀 Zilele astea ma apuc si de invatat pentru licenta…

Standard

Lasă un răspuns

