News

O provocare marca Citroen


 37481

Marti, 28 aprilie, voi lua parte la evenimentul de lansare in Romania a noului C3 Picasso, despre care v-am povestit not so long ago. Pana atunci insa, echipa Citroen a lansat o provocare mai mult decat antrenanta…ea suna cam Citroen C3 Picassoasa…”Va invitam sa va ganditi cu larghete cam cat de mare si de comoda ar trebui sa fie o masina mica, astfel incat sa va multumeasca pe deplin”…

Pai…mare :)) Adica nu foarte mare, da` nici foarte mica, asa potrivita! Adica cam pe atat de mare incat sa-ncapem comod trei persoane plus bagaje, dar sa se strecoare usor prin trafic si sa fie usor de parcat cam pe oriunde…geamurile sa fie mari si daca are si trapa cu atat mai bine, una maaaare. Am nevoie de cel putin doi suporti de bauturi, am zis cel putin, pentru ca beau multa apa si cola. Am doua telefoane pe care imi place sa le am la indemana si vreo doua perechi de ochelari de soare tot timpul la mine…deci toua tocuri at least…preferabil sa fie estetic ascunse undeva, sa nu stea la vedere…Same goes for the trunk…am un dulap intreg in portbagaj, haine, pantofi, genti…si nu-mi place haosul, deci le tin in genti care merg cu masina peste tot si care, teoretic, nu ar trebui sa stinghereasca bagajele…deci daca avem un portbagaj maricel cat sa incapa doua trei trollere si cele doua genti antementionate e perfect. Masina mica tre sa fie atat de mare incat daca nu-mi doresc contact fizic cu pasagerul din dreapta sa nici nu-l am. Urasc masinile atat de mici incat mereu ma dau cot in cot cu pasagerul din dreapta sau il ating fara sa vreau cand schimb vitezele. In masina ideala ai unde sa-ti pui cateva haine, telefoane, sticle de apa si alte boarfe…aaa, si masina mica tre sa fie atat de mare incat suporturile de pahare sa nu fie puse in torpedo sau in cotiera centrala, I hate that! Cum sa stea pasagerul din dreapta cu capacul de la torpedo deschis peste picioare ca sa stea sucurile undeva? Helloooo!!!:)) Spatiul la picioare…nu tre sa dai cu genunchii de nimic si nici nu tre`sa ti se impleticeasca picioarele prin plasticele de pe langa pedale… si masina tre sa fie suficient de lata incat pedalele sa nu stea ingramadite…si, cred eu cel mai important, masina mica trebuie sa fie suficient de mare incat sa-ti ofere siguranta in toate circumstantele. Degeaba ai o masina care se poate parca in copac, daca atunci cand primesti o livitura din spate caroseria se strange ca acordeonu` lu` Nelu Ploiesteanu…aici se incadreaza si stabilitatea… e important ca masina mica sa nu fie batuta de vantul generat de TIR-uri sau alte masini de pe sosea. In Romania sunt putini cei care au doua masini, una mica de oras si una de familie, asa ca masina mica si ieftina este folosita si pentru meciurile in deplasare.

Citroen C3 Picasso

Presupun ca scurtul must have list este general valabil tuturor masinilor si este si unul de bun simt…Sincer, ma astept ca masina despre care v-am vorbit sa fie chiar C3 Picasso. Chiar am niste asteptari de la masina asta. La capitolul cuteness nici nu incape vorba, doar e Citronel, iar la capitolul vizibilitate si lumina in habitalcu vorbim totusi de cei care au creat monovolumul cu parbriz de peste 1 metru patrat, dar si monovolumele cu cele mai putine probleme tehnice (fapt atestat de ADAC in Germania). Cat despre modularitate interioara, C4 Picasso chiar m-a impresionat intr-un fel…ramane sa asteptam pana cand masina va fi disponibila publicului larg si o vom putea testa…pana atunci insa, stick close pentru ca urmeaza sa postez testul cu C4 Coupe 150 CP.

Standard

Lasă un răspuns

