News

Vineeeee….X1


bmw-x1-1 

Deci…nu le prea am eu pe SUV-uri la inima, dar ce nu fac pentru un 1 sau un 4 (a se citi Seria 1 si C4)…adevarul e ca, de cand am vazut conceptul X1 m-am indragostit si nu ma puneti sa va spun ce-mi place, ca ar fi o discutie fara sfarsit, cam ca aia cu C4…Vestea buna vine de pe www.worldcarfans.com, unde sunt publicate primele poze spion cu minunatia. Este vorba despre un X1 angrenat in procesul de filmare al spotului publicitar, destinat probabil lansarii mondiale programate in septembrie la Frankfurt. Chiar daca pozele sunt putin cam zgomotoase, X1 de serie nu este cu mult diferit fata de X1 Concept (pe care il am si pe desktop): avem o grila fata usor refacuta si trepte laterale pentru urcarea in masina (de parfa ar fi un X5, dar arata bine…). Culoarea e cam boring, dar na, bine ca masina exista si stim cate ceva despre ea…

bmw-x1

Standard

Lasă un răspuns

