Voyeuristic vorbind

Foc de tabara


Day two – Despre Calafat, lux si opulenta

02052009653

Astazi a fost ziua doi de Cetate…frumos, parca am ajuns in paradis. Stau in picioare pe o fosta cazemata de beton de pe vremea razboiului si ma uit in jos la focul de tabara in jurul caruia stau infrigurati Remus si Mihaela si Dorin si Teo…toata lumea e fericita.

02052009647Remus tocmai mi-a dat o idee de pictorial fashion geniala…langa focul asta superb o motocicleta vintage si doi indragostiti sau un bus si o gasca de oameni liberi, cam asa ca noi…niste sandalute, niste geci de piele si muulte haine vaporoase…revenind cu picioarele pe pamant, ziua de azi a fost supper dupper, chiar nu ma gandeam ca deplasarea asta va fi chiar atat de tare… M-am trezit la 10 30, dupa 10 ore de somn, am mancat cea mai buna paine de casa, cu cea mai gustoasa branza sarata, afara, in fata Dunarii si a frumosului conac… Astazi l-am cunoscut si pe dl Dinescu, un om simplu, care a investit bani si, mai presus de tot, dragoste in acest loc. Am baut rachiu productie proprie si apoi am plecat spre Calafat. Frumos Calafatul, foarte curat si linistit, cu un bulervard lung, care se termina direct in Dunare. In drumul de intoarcere ne-am oprit si pe la Biserica Maglavit, locul unde Petrache Lupu l-a vazut pe D-zeu (exact pe locul unde e ridicata biserica) si recent renovat de Gigi Becali. Interiorul nu este inca gata, insa pictura lui George Becali sta la loc de cinste in lacasul de cult, exact la intrare. Anumite spatii sunt imbracate in foita de aur. Apoi ne-am intors aici, pentru cel mai frumos pranz ever, exact pe malul Dunarii, cu sarmalute delicioase si cele mai bune placintele… Cat lux si cata opulenta si nu cele cumparate cu milioane de euro ci alea castigate cu ajutorul prietenilor, acele amintiri pe care nimeni nu le uita niciodata. Luxul de a face ce vrei, de a consuma un pranz copios la 5 metri de Dunare, in jurul unei mese bogate, in prieteni. Iar super momentele au continuat cu focul de tabara facut ad hoc pe un mal abrupt al apei…asta multumita lui Remus, care l-a antrenat si baietilor, Dorin si Ionut, care l-au antrenat constant. Azi am vazut si un somn de 2 metri si ceva…de fapt lesul unui monstru de cca 100 de kg, care zacea rapus de o elice la doar cativa zeci de metri de locul unde campasem. E uluitor sa vezi un peste atat de mare… Intr timp am ajuns inapoi la conac… Din hol se aude Desteapta-te romane, cantat la pian de Grigore Lese, this week-end’s honoured guest….

02052009660

Mihaela si Remus

Cu putin noroc, ziua nu se termina aici… Se intrevad niste ,mici, un gratar si o noua paine de casa absolut fabuloasa…

Am primit si un sms interesant… „scrie-mi despre ce ai vrea ca lumea sa stie despre tine. nu vreau modestie.pup”…

02052009644

Un mic parc din Calafat...

Un mic parc din Calafat...

Tot in Calafat, o casa veche de 250.000 euro...

Tot in Calafat, o casa veche de 250.000 euro...

Standard

Lasă un răspuns

