Voyeuristic vorbind

Plecam maine


Day Three – Carwash si niste nenorociti de pesti

03052009679

Nu pot sa mint si sa va spun ca ziua de azi a fost mai animata decat cele anterioare…s-a hotarat (spre dezamagirea si 03052009668totodata mirarea mea) ca, pana la urma, sa ne trezim la 3 si sa o luam din loc inspre Bucuresti. Desi mi se pare o idee nepotrivita si am incercat sa-mi si argumentez parerea, asa a ramas, plecam maine…

Inainte de asta, m-am trezit dupa alte 10 ore de somn, mai odihnit ca niciodata. Am dat o raita in jurul domeniului si am plecat cu Mihaela in sat (3 km) sa curatam Corsica. Dupa asta ne-am intors acasa si acum asteptam sa se incinga gratarul… E 8 seara si baietii s-au dus la peste, iar eu stau in camera si ma uit pe pereti. Fetele sunt jos langa Dunare si povestesc…

Ma gandeam ce belea ar fi sa locuiesti aici, sa te trezesti in fiecare dimineata cu fata la Dunare si sa manaci cand vrei din gogosile, tartele si painea doamnei Cornelia… It turns out, ca cineva (altcineva decat staff-ul) locuieste aici. In prima casuta de langa conac si-a stabilit cartierul general un tanar nascut la Iasi, dar care are o poveste complicata si interesanta as pune eu, date fiind trasaturile usor scandinavo-nemtesti si accentul, care nu are nicio legatura cu Moldova. N-am inteles prea bine ce face si cine e, pentru ca a fost foarte scurt cu noi si a plecat in mare graba de la masa unde l-am intalnit. Revenind, se pare ca nu duce lipsa de nimic, e frumusel, ingrijit, intolit si destul de comunicativ, semn ca are si el un mess ceva, un mail mic in casuta superba in care traieste…

Mihaela si Corsica
Mihaela si Corsica

Astazi am aflat ca in ultima casa de pe domeniu (casa mea preferata dupa conac) functioneaza, from time to time, un atelier de olarit. De aici si superbele scrumiere din lut ars pe care le gasesti prin casa sau constructiile hiper moderniste si abtracte din fata conacului si de prin copaci…

Per total, asta a fost the best vacation ever, mult somn si muuulta mancare buna…si asta gratie Mihalei si lui Remus pe de o parte si doamnei Cornelia pe de alta. Ea a stat dupa curu` nostru si ne-a facut de toate…

Asadar ramane cum am stabilit. Plecam maine…damn it.. Si, btw, toate textele si pozele sunt realizate cu noul meu BFF, Nokia E71…

Standard

Un gând despre „Plecam maine

  1. Chiar m-am relaxat in seara asta citind povestirile tale. Am inchis si mess si yahoo si twitter si tot ce mai urmaresc eu. M-am instalat la bucatarie si pret de doua tigari si o gura mica de cafea ramasa de mai devreme, am citit in liniste toate cele scrise de tine. Bine ca v-ati simtit bine. Si nu stiu de ce, dar eram convins ca domnul Dinescu este un om deosebit.
    Bine ai revenit si hai…lasa gandurile…pune mana la treaba. 🙂

Lasă un răspuns

