News

My kind of Audi, my kind of intro


Anunțuri
Standard

4 gânduri despre „My kind of Audi, my kind of intro

  1. EastSideR™ zice:

    prea tare clipul:)) insa nu inteleg ceva….au crescut capacitatea la 5.2?eu din cate stiam motoarele pe FSI sunt mai puturoase ca TFSI….oricum inutila crestea capacitatii cilindrice….mai bince faceau modificari la actualul motor si-l imbunatateau…

  2. Traian zice:

    „Imbunatatiri” facem noi la motoarele noastre de 1.8 EastSideR. Cand dispui de banii lui Audi iti permiti sa iti imbunatatesti imaginea cu un 5.2 FSI. Mai este si chestia ca motor aspirat normal nu ti creeaza atatea probleme ca si un turbocharged sau supercharged. + Ca un 5.2 FSI iti face upgrade la „cohones”

  3. EastSideR™ zice:

    Traian….din cate stiu, o zic din experienta proprie cand mergeam tot la cate 3 luni pentru o revizie la un allroad de la job….toti care aveau masini tari se plangeau de probleme la motor,dar un mecanic de acolo mi-a zis clar…indiferent de tehnologie…daca piesa dintre scaun si volan este de proasta calitate…degeaba. spre exemplu, era un tip mai in varsta ca mine(eu avand 24 de ani-neimpliniti) care avea un S8 w12 4.2 cmc.problema lui era ca odata la 2 luni aproximativ, ii ceda turbina.mecanicul i-a recomandat sa nu o mai calce…el nu ca nici nu prea o calc etc. cum a iesit din service cum a scrasnit gumele de-un mic burnout si dus a fost. ceea ce vreau sa zic este ca nu conteaza tipul sau tehnologia motorului daca omul nu stie sa o conduca. toate cedeaza pana la urma.
    insa iti dau dreptate cu „cohones”:-D

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s