Muzica mea, News

Malena Ernman – La viox


Guilty, recunosc, nu am urmarit Eurovisionul de aseara, dar am prins in treacat pe youtube cateva acorduri din piesa Suediei si sincer mi s-a facut pielea de gaina… Apoi am cautat intreaga piesa and I have fallen in love with it!

Can you keep a secret
Can you keep a secret
I'm in love with you
Can you make a promise
Can you make a promise
Stay forever true
Then I'm forever yours

Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je t'aime, ma vie, c'est jamais sans toi
Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix

Tell me what you're feeling
Tell me what you're feeling
I just wanna know
Tell me what you're dreaming
Tell me what you're dreaming
Let your feelings show
Stay and don't let go

Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je t'aime, ma vie, c'est jamais sans toi
Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix

Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix

J'entends la voix
La voix
Standard

Lasă un răspuns

