News

Bad Radu, bad Radu…


Din ciclul „Nu faceti ca mine” va prezint astazi cea mai noua si rusionasa experienta a mea…. Dupa ce azi dimineata mi-am gasit masina cu niste (toate) roti desumflate, am cazut in pacat si, atatat de cativa tovarasi, prieteni si parinti, intre o geanta Mihaela Glavan si un trip pe la O`Neill si Carturesti, am poposit in ograda Antenelor pentru un casting. Da, casting, cat de rau… nimic nu prevestea cat de cacat aveam sa ma fac… Am ajuns acolo, mi-am completat fisa de casting si in vreo 10 minute eram inauntru. Mi-am scris frumos pe telefon un textulet introductiv despre 308 CC si am pasit cu incredere… rahat, cu aceeasi incredere care a dat bir cu fugitii atunci cand a dat cu fata de juriu, daca se poate numi asa… Si, in timp ce incredea mea fugea, se speriau si cuvintele, iar dupa ce am inceput super bine am ajuns la punctul in care nu-mi gaseam cuvintele… Imi veneau in minte aia de la Megastar pusi pe youtube si ma gandeam la titlul postului cu mine: gras cu ochi albastri si palarie neagra in cap se face de ras la preselectie… Rau dragii mei, dar cat de rau… Si, practic, totul s-a dus pe apa sambatei, caci asa frumos ma uitam eu in camera inainte si asa de rau am terminaaaat… Deci, repet, cat de rau, cat de cacat sa te faci…?!?!?!?!

Textul, era cel mai frumos ever… despre cum Peugeot ii da la mizerie lui Mercedes si despre cum Peugeot are o bogata traditie in domeniul CC-urilor, frumos ma, frumooos… De unde, ca dupa Mercedes m-am pierdut… si am terminat cu ceva eco… nu mai stiu… A, si pe drum inspre munca mi-am dat seama ca aia m-au intrebat ce varsta am si le-am spus 19, in conditiile in care am 21 si le-am lasat si CV-ul… Deci, revin, again, cat de rau dragilor?Promit sa-mi pun o punga de plastic mata in cap si sa nu mai ies din casa…juuuur!!!!! Si totul a inceput cand s-a aprins beculetul rosu de la camera…

Acum il inteleg si pe Mos Craciun si prietenii lui…

Standard

10 gânduri despre „Bad Radu, bad Radu…

  1. Monica zice:

    Pisi, you are such a drama quen sometimes!!! Ca te-ai balbait intr-un mare fel, nu am nici un dubiu 🙂 dar sunt sigura ca cerebelu’ tau i-a impresionat mai mult decat onomatopeele si burtica. Unde mai pui ca ai mai avut si palarie 🙂 Puuup you!

  2. Auzi Borcea. Nu te mai vaicari atat ca o muiere. Ti-am spus la final ca ai fost ok. Chiar mult mai ok decat altii. Ti-am spus ca ati fost 120 de persoane la casting. Din punctul meu de vedere m-as fi bucurat sa vad macar 30 care sa vorbeasca atat cat ai vorbit tu. Din pacate nu am ales decat vreo 14 (din care doar vreo 3 pt finala) deci fa un procent. Ma repet nu iti mai plange atat de mila ca nu toti suntem facuti sa dam bine pe sticla sau sa vb la tv… exemplul aici de fata cel care iti scrie, ti-am mai explicat. Deci las-o balta cu NU SUNT IN STARE, M-AM FACUT DE RAS etc… sau vrei sa ti-o iei? Deci tu esti Radu Borcea redactor max si altele si bucura-te ca ” aia in juriu” au apreciat ca macar tu si inca vreo 10 ati stiut sa vorbiti de masini. Cat despre ras nimeni nu a ras de nimeni… sau exceptie unii care chiar nu aveu ce cauta acolo. Cat despre youtube.. nu iti face griji ca nu ajung acolo materialele facute ieri. VARZO… altceva ce te mai intereseaza STRESATULE.. sau STRESANTULE???

  3. Subscriu la ce a scris @Victor si ti-o iei rau de tot si de la mine cand ne vedem.Pai ce Dumnezeu?! El e Borcea despre care am scris eu? Nu cred. Tu esti Borcea…Radu Borcea. 🙂

  4. Am scris de m-am rupt. Nu se intelege nimic. 😀 Ideea era urmatoarea: Cel care a scris articolul ne e Borcea pe care-l cunosc eu si despre care am scris. Cel pe care-l stiu eu, e Borcea…Radu Borcea.
    Asa ca va cer scuze daca am fost „agramat” in comentariul anterior. Sunt cam „intors” zilele astea

  5. tanarul talent tanar zice:

    Singurul lucru rau sau ingrijorator e ca ai mintit in legatura cu varsta. :))

  6. Loredana zice:

    Haaaaaaaaaaaaa !!!!! :)) si eu de ce am ratat asta? de ce nu am fost invitata sa vad?
    nici io nu cred ca a fost atat de rau !
    stai sa ma vezi pe mine peste vreo luna cand o fi gata filmul :))

Lasă un răspuns

