News

Ferrari California


008450100_1223460898

In vremuri de mult apuse, standardul in design-ul auto era impus de francezi, insa odata cu moliciunea pielii unui Ferrari si formele senzuale ale unui Maserati, care au cam acelasi efect ca un cub de gheata ce aluneca lasciv printre sanii voluptuosi ai unei fete, laurii s-au mutat in tara – capitala a modei europene. Chiar daca pare motivul pentru care 011575100_1223461129Enzo Ferrari se rasuceste in mormant, noul California a contribuit din plin la shiftul de perceptie care se intampla de niste ani buni. California este primul Ferrari decapotabil cu hard top sectionat, un cruiser practic si usor de condus (targetat si femeilor), care isi doreste sa deschida brandul clientelei obisnuite cu Bentley Continental GTC sau Mercedes SL65 AMG, dar in acelasi timp un supercar (cred ca asta e otrava care-l omoara pe Enzo a doua oara). Acoperisul se retrage gratios in doar 14 secunde, dezvaluind un posterior apetisant, comparat de Vicky Butler Henderson, cu fundul lui J.Lo dupa o vizita la patiserie. Totusi, in ciuda greutatii superioare unui 430 sau chiar si a unui 599 GTB, California ramane un Ferrari adevarat. Prima motorizare V8 cu injectie directa de benzina montata frontal pe un Ferrari, are 4.3 litri si 460 de cai si atinge suta in mai putin de 4 secunde. Cuplata cu prima cutie cu ambreiaj dublu, in sapte trepte, disponibila pe un model de strada Ferrari, aceasta motorizare poate atinge si 310 km/h. Iar distractia incepe pe curbe. Desi se poate conduce ca un cruiser, multumita cutiei, greutatea distribuita aproape perfect intre cele doua axe (50/50) garanteaza o dinamica impecabila. Performantele masinii pot fi controlate prin intermediul unui joystick amplasat pe volan, intitulat manetino F1, care gestioneaza raspunsul cutiei de viteze, al constrolului tractiunii si suspensiile.

003762600_1223461030

In ceea ce priveste interiorul, acesta vine in configuratie 2+2 sau simpla, cu doua locuri in fata. In cazul celei de-a doua, pseudo scaunele din spate sunt inlocuite cu o suprafata plana pe care se pot depozita bagajele, iar centurile cu niste chingi de piele utilizate pentru ranforsare.

056887600_1223461193

052200100_1223461292

040625100_1212164789

Anunțuri
Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s