Voyeuristic vorbind

In tenisi prin Bucuresti


IMG_4023

In w-end am luat o decizie pe care sper sa o pot respecta muulta vreme de acum in colo: sa merg mai mult pe jos. Daca pana la job nu se poate (dimineata nu ma simt in stare, vreau sa ajung la servici mirosind a parfumul meu cel nou si cu tenisii parca scosi din cutie), atunci mi-am zis ca la sfarsitul saptamanii sa renunt complet la masina. Si pentru a marca aceasta decizie si a declara razboi sendentarismului, duminica am luat-o la pas prin Bucuresti, pe traseul Rahova-Calea Victoriei-Bvd. Kiseleff-Piata Presei si retur pe Dorobanti-Magheru-Unirii-Rahova. Cu muzica in casti (am si spicuit cateva piese mai jos) si aparatul foto intr-o mana am plecat pe un drum de trei ore, timp in care am tras si cateva concluzii…

blocul de la 11 iunie in care visez sa locuiesc

blocul de la 11 iunie in care visez sa locuiesc

 

Uniunea Arhitectilor

Uniunea Arhitectilor

Victoria 46

Victoria 46

  1. femeia a dat cratita pe un Porsche Cayenne negru sau alb

  2. barbatul conduce X5 sau ML

  3. nici Pascucci nu mai e ce-a fost: un Lamborghini Murcielago Cabrio si un Seria 3, duminica seara

  4. NU VA MAI INVATATI KIDSII SA MEARGA PE BICICLETA PE TROTUARELE STRAMTE DE PE CALEA VICTORIEI CACI SOFERII DE SUV NU STIU CE E AIA LIMITA DE VITEZA

  5. avem si oameni civilizati in Bucuresti, care nu mananca seminte, nu asculta manele la telefon si isi petrec duminica plimbandu-se agale pe Calea Victoriei sau prin superbul parc dintre Kiseleff si Aviatorilor

  6. niciodata picioarele nu te pot durea mai putin

  7. nimic nu se compara cu muulti km de mers pe jos

 Am incununat acest succes seara, cu prima mea plimbare cu motorul, in carca ursului, care acum are si el blog: adriancobzasu.wordpress.com . Primele impresii o sa vi le impartasesc dupa ce-mi trece durerea de fund!:))

Standard

Un gând despre „In tenisi prin Bucuresti

  1. …mda, pai da, ca n-ai vrut sa vii cu mine la strand sa ne dam pe topogane si sa ametim :)) Lasa, sa te doara fundul atunci! ( de fapt, stiu ca ti-a trecut de duminica)

Lasă un răspuns

