Voyeuristic vorbind

Focsani colt cu Barca


Furtuna de azi ne-a luat cu totul prin surprindere… Ducand-o pe Monica acasa pe bucla in Drumul Taberei m-am gasit intr-o mare de apa ce se intindea de la un capat la altul al celor sase benzin si doua scuare. Am trecut cu chiu cu vai si Mihaela in telefon ca sa ajung acasa si sa ma trezesc under the maroon sea… Iata si pozele… Pentru cei nestiutori, Barca este strada aia mare din care fac eu stanga sau dreapta sa ajung pe mica mea straduta, Focsani.

inundatii.rahova (2)

inundatii.rahova (6)

inundatii.rahova (1)

ce-am strans de pe drum:))

ce-am strans de pe drum:))

Standard

3 gânduri despre „Focsani colt cu Barca

  1. Sunny zice:

    Inseamna ca n-ai vazut intersectia parc Moghioros – Billa (fosta Tricodava) trebuie sa-ti arat poze si de acolo :)) Ultima fitza in Bucuresti va fi sa te dai cu barca cand ploua 😛

  2. am trecut prin inceputul de lac de la tricodava:)) am dus pe cineva in zona chiar inainte sa ajung acasa si sa gasesc imaginile in fata blocului:P ce faci?!:P

Lasă un răspuns

