Voyeuristic vorbind

Idle…seeking the users manual for my new life


Oamenii vin si pleaca, limbile de la ceas se misca imperceptibil, iar drumurile care te imping zi de zi spre aceeasi destinatie devin automatismte. Acum trei ani nu mi-as fi imaginat asa ceva. Nu stiu de ce, dar parca uitandu-ma inapoi nu ma vad si ar trebui sa te vezi, chiar de la distanta, cand intorci capul sau cheita memoriei. In trei ani cred ca am trait cat altii in zece si am invatat mai multe decat mi-as fi putut imagina. Cu ceva luni inainte va povesteam despre schimbare si despre cum ma afecteaza treaba asta. Ei bine, astazi se intampla din nou… de acum inainte sunt idle si-mi caut manualul de utilizator pentru noua mea viata.

An de an sute, poate chiar mii de baieti si fete se urca in tren si, cu bagajul plin de vise si sperante, debarca in Gara de Nord. Asta am facut si eu acum trei ani… am venit la Bucuresti cu doua geamantane si un troller in cautarea povestii mele. Am gasit-o si am vrut s-o scriu, dar la un moment dat m-am plictisit de ea si am abandonat-o crezand cu superficialitate in niste lucruri care pana atunci nu ma interesau atat de tare. Ei bine, m-am trezit la realitate… stiu ca am comis-o de multe ori, dar vreau sa-mi intorc viata la 360 de grade. O colega imi spunea ieri cat de importanta e linistea si sanatatea si ca niciun ban din lume nu-i va aduce inapoi ce a pierdut in ultimele luni. Chestia asta am realizat-o si eu recent cand am fost la un pas de colaps… se intampla mult prea multe lucruri, prea repede si asta ma copleseste… dar toate astea se vor schimba in curand, pentru ca o perioada messengerul vietii mele va afisa urmatorul mesaj: Idle…seeking the users manual for my new life.

 

Numa` bine…

Standard

Lasă un răspuns

