Voyeuristic vorbind

Vis…


In ultima vreme am cam absentat de pe blog si mi-am suplinit lipsa cu muzica, poze si alte lucruri mai mult sau mai putin interesante. Dar, am o scuza foarte buna… Ca de-nceput realizez ca, pana acum, nu mi-au prea placut confesiunile si nici nu-mi aduc aminte sa fi facut vreuna straight forward pe blog, dar timpul nu e pierdut si iata ca o fac acum…

In urma cu doua saptamani am facut un pas important pe care mi-l doream de multa vreme, insa nu ma credeam capabil sa-l fac pana la cap:  m-am mutat singur! Circumstantele nu conteaza, dar cum Carrie Bradshaw ar spune „I have died and ended up in realestate heaven”… nu ca vreau sa zic, dar am ajuns sa locuiesc intr-o zona pe care o iubesc pentru pozitie si spiri: Piata Alba Iulia.  Iernile trecute ma plimbam pe bulevard si imi imaginam cat de frumos ar fi sa locuiesc pe acea minunata strada, larga, plina de vegetatie, aerisita, frumoasa din toate punctele de vedere… Si iata ca s-a implinit! M-am mutat intr-o frumoasa garsoniera pe care dupa ce va fi gata o voi prezenta in fata natiunii… momentan, incet, dar sigur, se lucreaza la detalii, la culori si la aranjarea finala… Si cum tot Carrie ar spune, „don`t worry for me, just go ahead and feel jealous…”

PS: Lumea m-a intrebat ce mai face Leutzul… ei bine,  si el e bine sanatos, de doua saptamani sta – e aproape maro din cauza prafului… ii tot promit ca-l spal, dar nu ajung:))

Standard

Lasă un răspuns

