News, Niste povesti

Niste povesti…


Stateam zilele trecute in pat si fabulam… Eram asa, doi oameni si multe vise sau visuri (sau cum naiba se spune ca mereu am o problema cu asta)…mintile si ideile zburau in scenarii care mai de care mai dragute si mai inflorite de acte curajoase, relatii bizare si personaje mitice, in care aveam impresia ca ne regasim… La un moment dat ea spune: „Hai sa scrii o carte. Ce zici?! Ar fi fun… Eu te-as citi…” Desi nu cred ca sunt writer material (singurele articole pentru care am primit aprecieri „Senzational”, „Suuuuper” sau „Genial” s-au intamplat la suparare, frustare sau nervozitate maxima – adica stari profund negative cu care nu vreau sa mai traiesc prea curand… dar cum pentru 200 de euro spun mereu ca fac ce vreti…)

M-am asezat, acum ceva timp, in fata laptopului si m-am gandit la o prima poveste, fictiune curata, cu usoare accente autobiografice :))  Si, culmea, treaba a mers si am deja niste randuri dintr-o poveste bizara, care stiu ca va atrage atentia (a little audacious, but still… am incredere in creierasul meu care da rateuri de calitate si mare angajament)… O sa postez intreaga poveste, dupa ce o voi finaliza,  intr-o sectiune speciala de pe blog pe care sper sa  o pot umple la un moment dat cu multe alte fapte similare. Basically o sa ma inspir din povesti reale in jurul carora voi tese si o mreaja de fictiv, asa de amorul artei… asa ca beware my friends ca scoatem un e-book impreuna…

Standard

Lasă un răspuns

