Niste povesti, Voyeuristic vorbind

Un raspuns…


O sa fiu pe cat de scurt posibil… acesta este un mesaj pentru cea care a indraznit sa o sune pe mama mea si sa-i aduca fel de fel de injurii la telefon… Afla tu de la mine, stimabilo, ca esti o vaca frustrata care nu are altceva mai bun de facut decat sa le poarte de grija unor oameni cinstiti, care nu au deranjat pe nimeni cu nimic… Afla ca, singura de cacat esti chiar tu, care-si petrece timpul liber (a se citi tot timpul) cautand sa faca rau si sa se hraneasca cu neplacerile altora. Afla ca nu stii nici macar sa citesti… Desi e o pierdere totala de vreme (nu stiu daca tu intelegi cumva conceptul asta) o sa-ti spun ca sub articolul care ti-a pricinuit atata indignare se afla motivatia acestuia… si, daca totusi nu intelegi acele cateva simple cuvinte, iti explic eu… ACEA POVESTE ESTE FICTIUNE CU ACCENTE AUTOBIOGRAFICE!!!! ADICA E O SITUATIE INVENTATA IN CARE AM PUS UN PERSONAJ CARUIA I-AM DAT CATEVA TRASATURI PERSONALE!!!! – acum ai inteles, sau vrei sa-ti fac o schema? – ma pricep si la desen…

Sper ca ai inteles ce vroiam sa spun… daca mai ai alte nelamuriri o sa te rog sa ma suni chiar pe mine sa-ti explic cum sta treaba… ok?

Aaa… si inca ceva… daca mama e cum ai spus tu ca e, iar eu sunt cel mai mare poponar din lumea asta, inseamna ca ne bucuram de mult mai multa pula decat ai vazut tu in toata viata ta! Urat, asa-i?

Standard

7 gânduri despre „Un raspuns…

  1. aquil zice:

    Faptul ca post/ul tau creaza reactii nu poate decat sa te bucure. Eu asa cred. Asta inseamna ca ceea ce scri are impact, e strog…Ultima fraza nu trebuia sa o scri. Trebuia sa inchei cu ceva mai inteligent sa se chinuie sa-si dea seama despre ce ai vrut sa spui.

  2. Ma bucura… si ma bucur cu atat mai mult cu cat toate au fost pozitive… aceasta femeie, dupa parerea mea cu o grava problema psihica, nu si-a putut tine parerile pentru ea si a ales sa dea un telefon cui nu trebuia si sa spuna niste lucruri care efectiv nu-si aveau rostul… Nu vreau sa ma dau inteligent pentru ca nu sunt si oricum cred ca nu si-ar fi dat seama… am dubii ca-si va da seama si acum…

  3. Catalin zice:

    Mie mi se pare geniala „daca mama e asa cum ai spus si eu sunt cel mai mare poponar, inseamna ca am vazut mult mai multa pula decat ai sa vezi tu vreodata” :))) genial Radu !!!

  4. Loredana zice:

    Io n-am inteles despre ce era vorba…. dar despre orice ar fi fost mi se pare genial punctat ! Way to go Radu !!!

Lasă un răspuns

